کرمان: شهر غم ......




تنهایی را بخش کن
هر بخش را هزار بار بنو یس.
ای دوست ای یادگار لبخندهای دور مگر دستهای تو آشیان کدام پرنده مهاجر بود که قاصدها هر غروب آسمان چشمانت را پر از سرخی پرواز میکنند؟
ای یگانه ترین یار.چشمهای تورا کدام دست پر از عطر سپید مریم کرده است که هر صبح نگاهت مریم گلدان خالی من است؟
اینجا هوا سرد است .نه آسمان به لطف مینگرد و نه زمین آغوشی از محبت بر کودکانی میگشاید که تا دیروز دستان پر مهر مادران و پدران خود را به گرمی میفشردند.امروز اما کودک بم را آغوش سرد بی رحم خاک در بر گرفته.غنچه هایی که شکوفا نشده:زخم خورده از خزان غمبار طبیعت بر زمینشان ریخته.بیایید بم و کودکانش را در یابیم که مام زمین مهر مادری از ایشان برکنده.مردانگی:چشم انتظار دستان پر غیرت ما و شماست.خود اگر غیرتی مانده باشد که برای هموطن بجنبد.
                                                                                                  (صبح سحر)


تسلیت میگم
نظرات 4 + ارسال نظر
بابک شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:59 ب.ظ http://bs.bolgsky.com

سلام من هم به شما تسلیت میگم راستی من به شما لینک کیدم امیدوارم شما هم به من لینک بدی

آرش حمیدی ( حس ششم ) شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:45 ب.ظ http://arasoft.persianblog.com/

از ابراز همدردی شما دوست وطن دوستم ممنونم - و اینکه تا این انذازه به فکر هستید قابل تقدیر ه
بابت پیامتون در وبلاگ هم مجددا تشکر میکنم - ضمن اینکه لطف دارید .. من هم برای دل دوستان علاقه مندی مثل شما مینویسم .
..................... و در پایان ............................
من از بینوایی نیم روی زرد غم بینوایان رخم زرد کرد

تسلیت میگم......

مهر تو یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:54 ق.ظ http://mehreto.blogsky.com

دوباره شهرمان را میسازیم با تمام خاطرات تلخ و شیرینش...

صبح سحر یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:33 ق.ظ

سلام.ابتکار و سلیقه زیبای مسئول خوش فکر وب؛نوشته خالی از هنر اما از دل برخاسته حقیر را در صفحه اول قرار داد.من هم به نوبه خود از ایشان و از تمامی شما دوستان عزیز که نسبت به این فاجعه ملی ابراز همدردی کرده اند تشکر میکنم. مردانگی ابدآ به جنسیت نیست به غرور و شرف و میهن پرستی و یک جو اظهار یگانگی کردن با دردمندان است. مرد را دردی اگر باشد خوش است
؛درد بی دردی علاجش آتش است.
پایدار باشید.درود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد