نظر شما چیه؟

  میتراودمهتاب                                                            میدرخشد شبتاب

مانده پای آبله از راه دراز                                              بر دم دهکده مردی تنها

                                          CSM106750 - Moon Rising over Calm Mountain Lake

   
   کوله بارش بر دوش                                             دست او بر درمی گوید با خود

«غم این خفته ی چند                                        خواب در چشم ترم می شکند... 
..........................................................................................................................
سلام :
امیدوارم حال همتون خوب باشه.البته حال این کامپیوتر اصلا خوب نیست.
اومدم  که بگم: لطف کنین واگه زورتون نیس ! بگین دوست دارین که من از اصطلاحات امروزی واستون بنویسم یا نه؟اگر نه لطف کنین بگین که دوست دارین از چی واستون بنویسم؟ممنون می شم.هر وقتم که این کامپیوتر درس شد مام اینجا خواهیم بود!!!

                                        CSM106155 - Children Playing See No Evil, Hear No Evil

نظرات 5 + ارسال نظر
پسر اردیبهشتی - پویا یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:34 ب.ظ http://pouya.co.sr

سلام . من قبلا هم اومدم اینجا اگر تو خاطرتون باشه. وبلاگ خوبی دارین . اگر دوست داشتین که بهتون لینک بدم تو نظرات بلاگم بنویسین . راستی این ساحب وبلاگه که هرچی دلش می خواد می نویسه نه خواننده ها
موفق باشین

سلام.
بله میدونم که این صاحب وبه که هر چی بخواد می نویسه.
من فقط ازتون کمک خواستم.همین!

میلاد سه‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:33 ق.ظ http://milad-handsome.blogsky.com

سلام
خسته نباشی
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
به نظر من اگه شعر بنویسی خیلی خوبه
موفق باشی
ممنون که بهم سر زدی

صبح سحر چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام.نه از اصلاحات امروزی و دیروزی حرف بزن نه از سیاست!وبت انقدر با حال و صفاس که بذار توش فقط شعر باشه و پیانو.فقط و همین.راستی...هیچچی.باشه بعد.از اینکه گاهی با وبت حال مشتی میکنیم خیلی مرسی.وسط خستگی روز عین دوپینگ میمونه.جدی میگم.خرابش نکن.سیاسیت خیلی کثیفه.حرفشو اگه حتی ۱ بار دیگه اینجا بزنی هم ایگنورت میکنم هم هک!!!موفق باشی.بازم ممنون.

سلام.
ممنون که انقدر لطف دارین.
من نمیدونستم که همه اینجا شاعرن!
باشه!فقط اگه از شعرای دیگران باشه که عیبی نداره ؟ها؟
من از سیاست حرق نمیزنم.تا آخر عمرم!قول می دم!!!!!!

پویا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:34 ب.ظ http://pouya.co.sr

سلام . لینکتونو درست کردم خیلی خیلی معذرت می خوام بابت اشتباه

صبح سحر جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام از جوابتون ممنون.باید بگم که میدونستید فقط یه کم یادتون رفته بود.!!! از شعرهای دیگران خوبه ولی اگه خودتونم دارید که هزار تا بهتره.موفق باشید.لطفآ استثنائآ به من همیشه پاسخ بدید.متشکر میشم.حق مدد

سلام.
اینم جواب!
اما من نمیخوام اینجا تفرقه بیفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به هر کی که لازم باشه جواب میدم.منتها چون شما وب و ایمیل ندادین همیشه جواب دارین!موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد