بی مزگی من!

                                ©  Cameron/AAFI001212

سلام:

اول از همه از همه ی اونایی مه تو مطلب قبلی کامنت گذاشتن ممنون و معذرت!به خصوص خانوم یا آقای لال که کامنتشون خیلی جالب بود!
به هر جهت خوشحال میشم که نظراتتونو بخونم و از اونا استفاده کنم.فقط یه چیزی کسی از صبح سحر خبری نداره؟؟؟
نظرات 4 + ارسال نظر
میکرون شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:32 ب.ظ http://micron.blogsky.com

سلام
ما از وبلاگ میکرون مزاحم می شویم وبلاگ قشنگی دارید می خواستم نظر شما را در مورد تبادل لینک . لوگو . بنر . بدانیم لطفا در صورت موافق بودن در قسمت نظرات وبلاگ به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت اینکار را انجام دهیم
امیدواریم موفق باسید
بای

مجید شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:32 ب.ظ http://orientalboys.blogsky.com

بزرگترین قدرتی که یه انسان میتونه داشته باشه . جرات اعتراف به اشتباهی که احتمالن انجام داده !!

لال شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:04 ب.ظ

ایول

صبح سحر دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:19 ق.ظ

سلام.مگه توی نظرات قبلی نوشته من که خطاب به ؛لال؛ بود را ندیدی؟. صبح سر دوست داره همیشه به وبت سر بزنه.از آهنگات لذت ببره و با نوشته هات کیف کنه.بعضی وقتا هم فقط یه مهمون ساکت باشه.لطفآ اگه نوشته منو میبینی یه چیزی بنویس که بفهمم هر دو نوشته منو دیدی.قبول؟. و یه چیز دیگه: این آهنگو هیچ وقت عوض نکن. هر چند که بی اجازه تو اونو کپی کردم.ممنون.بازم بنویس.از راحت نوشتنت خوشم میاد.همیشه بهاره بهاره بهار بمونی.ایشاللاه.درود.

من نوشتتو ندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد