خبر خبر :

سلام...
امروز بعد از ظهر ( یعنی ساعت ۳-۴ )‌ مطلع شدیم (‌بنده و خانواده ) که قراره زلزله ای تشریف بیاره که هممون میمیریم در جا!!! خب چون این اطلاعات از منبع بسیار قابل اعتمادی به ما رسید اندکی نگران گشتیم....برای اینکه مثلا  یکی از استادای صنعتی شریف گفته بود!!!.....تازه میگفتن که یارو  با زن و بچش رفته آمریکا...ولی امروز  تو شبکه ی ۶ با همون استاده تلفنی صحبت کردن....بدبخت الآن ایرانه...هم خودش هم خانوادش.....میگفتش که دانشجویان مهربان من فقط به خاطر عقب انداختن امتحاناتشون این خبرا رو از قول من نقل کردن (‌زیادی ادبی شد ) خلاصه تو همون شبکه ی مذکور گفته شد که کسی نمیتونه زلزله رو پیش بینی کنه..... بنابراین تخت بخوابین....به قول خارجکیشم ریلکس باشین....
البته بنده اینجا هم دو تا لینک میذارم که امیدوارانه امیدوارم به دردتون بخوره:

نقشه ی گسلهای تهران ( من که چیزی ازش نفهمیدم‌)
راهنمای عملی زنده ماندن در زلزله (‌ما که زنده میمونیم نه؟ ) 

خب ما دیگه بریم....منتظر نظراتتون هم هستم.....فعلا ....
**  ا! راستی اون دو تا لینکم با اجازه ی صاب خونش کش رفتم!!!!!‌خب میخواستم همه بدوننن!!!بالاخره بنی آدم اعضای یکدیگرند!!!!!!
نظرات 5 + ارسال نظر
مهرانا سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ق.ظ http://mehrana1382.blogsky.com

سلام خوبی؟ اگه خواستین بیاین خونه ما

صبح سحر سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:50 ب.ظ

ترسیدی؟ نه؟
بابا جون یه دفه آدم خلاص میشه
مگه بده؟دیگه هی خرج دارو و درمون و دکتر( با احترام و احتیاط!! ) نداره.داره؟ حالا...
تازه سعی کن مطالبت ما رو به دنیای خودش ببره نه اینکه موضوعش تکراری باشه
باشه؟
مرسی
بای

نه!
آره خب!
اینم هست!
مطالب من باید شمارو به دنیای من بیاره نه به دنیای خودش!
اوکی!
خواهش...
بابای

pishi maloos سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:40 ب.ظ http://pishimaloos.persianblog.com

Salam khoobam ! behtar bud migofti : OMIDWARAM HICH WAGHT BE DARDETUN NAKHORE. Yani lazem nashe.

میخواستم متفاوت باشه یه نمه!

میلاد چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:43 ب.ظ http://e-rsn.tk

اگه خواستی حاضرم تبادل لینک کنم

غزال شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:45 ق.ظ

هر کی بمیره تو یکی نمیمیری!!!!!

ممنون عزیزه برادر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد