فقط به خاطر تو!

                    
سلام دوباره...
من واقعا متشکرم که انقدر نظراتتون سازندس! بسیار  جدی عرض مینمایم...البته شما جدی نگیرین...
امروز تشریف آوردم که واستون دو - سه تا لینک بذارم....البته نمیدونم خوشتون میاد یا نه...اما نظرات پر محبتتونو در مورد مطالب عرض کنین بد نیستا!

 ۱) یار دبستانی من
۲) چنگ دل
۳)ددی (‌فقط به خاطر صبح سحر عزیز‌) 
خب دیگه ما بریم!فعلا.....

نظرات 12 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام!
مثل همیشه باحال بود
به خصوص یار دبستانی من
آخه آهنگشو خیلی دوست دارم

او (با لحن بامشاد )

بادپا یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام..
وبلاگت خیلی قشنگه.این لینکارو هم دیدم.همشون جالب بودن.راستی صبح سحر کیه؟

سلام.
مرسی.
تو خودت کی هستی؟

مهسا ( همیشه بهار ) یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:47 ب.ظ http://mahsaaaa.persianblog.com

سلام ازت ممنونم که با قدم سبزت به وبلاگم سبزی بخشیدی باز هم به من سر بزن خوشحال میشم ... در ضمن باید بگم وبلاگ تو هم خیلی قشنگه

بابک یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.babak-evil.blogsky.com

سلام دوست عزیز امیدوارم در تمام زندگی موفق باشی ممنون از اینه بهم سر زدی
در رابطه به سوالتون به عرضتون برسونم که بله من بازم قالب طراحی می کنم
اگه خواستی با من تماس بگیر

میلاد دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:40 ق.ظ http://milad-handsome.blogsky.com

سلام
ممنون که اومدی پیشم
منم امیدوارم توی امتحاناتتون و همه مراحل زندگی موفق باشین

فرهاد دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:32 ب.ظ http://farhad86.blogsky.com

سلام
خوبی؟
میبینم که مراحل موفقیت رو داری طی میکنی
فقط یه چیزی
تو وبلاگت تابستونا هم برف میاد؟
(آخه اسمشم همیشه بهاره نه همیشه زمستان)

سلام.
مرسی.
آره دیگه!
تا حالا هر کاری که میکردم برف از بین نمیرفت.اما امروز دیگه برداشته شد!

فرامرز دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:16 ب.ظ http://farasolove.blogsky.com

سلام...امیدوارم خوب باشی ...بلاگ زیبایی داری ...مرسی از اینکه اومدی به بلاگم...عشق رسم تنها بودن تنها گذاشتن است...ساده نباش عشق همان دوست داشتن است...دوست داشتی به من بگو تا تبادل لینک کنیم

پینی سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:09 ب.ظ http://akharinbarg.blogsky.com

فعلا فرصت دیدن لینکها رو نداشتم تا بعد امتحانا!

امید چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:31 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

سلام! چه قد من از این جمله متنفرم!! (بلاگ خوبی دارین!!!) ولی چاره ای نیست باید بگم بلاگ خوبی دارین!!!! اما اگه یه ذره جزیی نظربدم . ۱. از بلاگ اسکای بدم میاد وگرنه زودتر سر میزدم!! ۲. عکسها رو خیلی قشمگ ست کردی! ۳. تا اینجا که خوندم یه طنز قشنگ و ساده تو نوشته هات هست. در کل موفق و شاد باشی...

صبح سحر چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام
مخصوصآ سلام به بادپا و سلام به صاحب با سلیقه وب.
بادپای عزیز .خوبی؟.من از هوادارهای محکم این وب هستم و از آشنایی با شما هم خوشحالم.
من فقط صبح سحر هستم! شعر سهراب سپهری رو حتما خوندی:اندکی صبر. سحر نزدیک است
من خیلی از این وب خوشم میاد چون مثل صاحابش!! خیلی خاکی و بدون پز میاد و میره
مطالب خوبی هم داره.البته گاهی هم... .
فکر میکنم همه ما میتونیو با نظر های واقعیمون ؛ همیشه بهار رو همیشه بهار نگهداریم.
تا یار که را خواهد و میلش به که باشد.
موفق باشید

صبح سحر چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام همیشه بهار جون
خوبی
این هفته عالی عالیه
مخصوصا لینکهایی که دادی
دوستات هم دوستای خوبین
عین خودم
راستی میبینی که سوتی دادم .در جواب بادپا.آخرهای جمله نوشتم:میتونیو!!!.گند زدم؟باید مینوشتم میتونیم!
حالا...
بازم ممنون از کار قشنگت.یار دبستانیت جالبه
راستی ۱۰۰۰تا مرسی برای ددی!!!
جدآ که خیلی تحویلمون گرفتی جلوی همه
اینجوری پررو میشم ها!!!
بای

ئخاسثد دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام.وبلاگت بد نیست کوچولو.فقط یکمی کوچولویی .البته برای اولین بار بد نیست.ادامه بده.موفق میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد