المپیک یونانی!

DWF15-137986 - STORY000095470000277958-028 - OPENING CEREMONY OF THE BARCELONA OLYMPICS.DWF15-137741 - STORY00009547
السلام!
بسیار خرسند خاطرم که المپیکم آغازیده!صد سال به این سالا! موید باشی یونان!
قرمز سبز سیاه زرد آبی تونم مبارک!
اندکیم سرگرمیه المپیکی :
 یک عدد کلیپ باحال
 یه سری عکس از المپیک ۲۰۰۴

اندکی بی ربط به المپیک :
پشه کشی!

دیکشنری

روز مامان میمون

                                      

حال شعرگویی و شعر نوشتن و شعر پیدا کردن و حرف زدن از پروانه و از این قبایل حرفا رو ندارم و نداشتم و نخواهم داشت . فقط میگم روز مامان میمون!(‌ای بابا!یعنی همون مبارک!‌)

 از اینکه بینندگان فهیمی چون شما دارم بسیار خندان و شادانم!
 من هنوز هم پا برجام به این زودیام نمیرم...پس لطفا دلاتونو صابونی نکنین!
( ناراحتی؟؟؟خب صابونی کن!کسی جلوتو نگرفته)
 خدا وکیلی کدوم وبلاگو دیدین که از بالای صفه واستون مربع بپاچه ؟
 در آخر اینکه ایشالله همتونو موش نوش جان کنه که این همه کامنتای دلگرم کننده بذارین !
روز مامان میمون!

چرت و پرتی عظیم

                                      

سلام

 

خبرهای رسیده از منابع خبری بسیار قوی قدرت و موثق ( هیچ گونه مسئولیتی بابت غلط یا درست بودن این کلمات بر دوش من یکی جا نمیپذیرد ) حاکی از آن است که اینجانب حالی واسه نوشتن ندارم و احتمالا تا اطلاع ثانوی نخواهم داشت. تا موقعی که مغزم تحرکش بیشتر بشه و ضد حال نزنه! اصلانم نمیخوام لوس بازی درآرم یا زیادی لوسش کنم . خب وقتی حسش نیس یعنی چی ؟ یعنی حسش نیس ! البته اگه یه چیز درست درمون پیدا کنم حتما میذارمش اینتو مشکل اینجاست که درست درمون این روزا کمیابیده شده ! ولی به جون بچت نباشه به جون تو اگه پیدا کردم میذارم ! به جون حاجی حتما حاجی!!( قابلیت توجه برای چن نفر!!! )

 

فک کنم داره میره تو مایه های ننریشن ( بخوانید :*  nonoration) پس تا نزدم تو جاده خاکی خدافظی کنم ! پیشاپیش از نظرات سازنده و ارزنده و خوبنده و کوبنده ی شما کمال متشکرم را دارا میشوم و تشکرمال از شما که وقت بی ارزشتر از طلاتو گذاشتی این چرت و پرتا رو خوندی و ایده ایم از مغزت تراوش نکرد موفقیت خود را صمیمانه و عاجزانه و نیاز آلودانه از خداوندگار مهربان و غافر خواستارم به طرز اساسی و شدید! اگه خیلی ناراحتی خواستی توام خواستار باش !!!

 

*رجوع گردد به صفحه ی 678 فرهنگ لغات کوچه باغیه وبستر( پیداش نکردیم به من مربوط نیس )