چرت و پرتی عظیم

                                      

سلام

 

خبرهای رسیده از منابع خبری بسیار قوی قدرت و موثق ( هیچ گونه مسئولیتی بابت غلط یا درست بودن این کلمات بر دوش من یکی جا نمیپذیرد ) حاکی از آن است که اینجانب حالی واسه نوشتن ندارم و احتمالا تا اطلاع ثانوی نخواهم داشت. تا موقعی که مغزم تحرکش بیشتر بشه و ضد حال نزنه! اصلانم نمیخوام لوس بازی درآرم یا زیادی لوسش کنم . خب وقتی حسش نیس یعنی چی ؟ یعنی حسش نیس ! البته اگه یه چیز درست درمون پیدا کنم حتما میذارمش اینتو مشکل اینجاست که درست درمون این روزا کمیابیده شده ! ولی به جون بچت نباشه به جون تو اگه پیدا کردم میذارم ! به جون حاجی حتما حاجی!!( قابلیت توجه برای چن نفر!!! )

 

فک کنم داره میره تو مایه های ننریشن ( بخوانید :*  nonoration) پس تا نزدم تو جاده خاکی خدافظی کنم ! پیشاپیش از نظرات سازنده و ارزنده و خوبنده و کوبنده ی شما کمال متشکرم را دارا میشوم و تشکرمال از شما که وقت بی ارزشتر از طلاتو گذاشتی این چرت و پرتا رو خوندی و ایده ایم از مغزت تراوش نکرد موفقیت خود را صمیمانه و عاجزانه و نیاز آلودانه از خداوندگار مهربان و غافر خواستارم به طرز اساسی و شدید! اگه خیلی ناراحتی خواستی توام خواستار باش !!!

 

*رجوع گردد به صفحه ی 678 فرهنگ لغات کوچه باغیه وبستر( پیداش نکردیم به من مربوط نیس )

 

نظرات 12 + ارسال نظر
مهران جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:49 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . شاید اگه یک مدتی ننویسی بهتر باشه و شاید هم نه ! به نظر من اگر بخواهی خیلی راحت می توانی مطالب خوبی بنویسی . دوای مشکلت هم تنها پیش خودته و بس .
آپدیت شد .

من گفتم مشکلی دارم؟؟؟
جل الخالق!

سهیل شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:35 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی همین طوری ادامه به نوشتن بده راستی متن قشنگی بود عکس هم از اون قشنگ تر

آرش(گربه ای روی شیروانی) شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام ... خیلی جالب می نویسی ... مرسی که بهم سر زدی

بادپا شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:53 ب.ظ

خیلی خندیدم!
فکر میکنم به وبت معتاد شدم:دی

مرکز ترک اعتیاد اینجا هست
اگه خواستی یه سر بزن!

امید یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:34 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

سلام!! به به! کی میاد مارو نصیحت میکنه! نری ها!! بابا بیخودی نرو دیگه! ایده میخوای ۶۰ تا بگو خودم بهت میدم!! حس میخوای بهت حس میدم!! خلاصه البته گفتی نمیری ها اما خوب بازم سریع آپش کن! :( باشه؟! بابا ما میومدیم اینجا دو کلمه حرف خوب و عکس خوب میدیدم. من که میگم من شانس ندارم اینه ها!! هـــــــــــــــــــــی.روزگار غریبیست نازنین!! اصلا از بچگی هر چی وبلاگ من سر میزدم صاحاباش میرفتن!!! :(( الان دلت سوخت دیگه!! پس بازم بنویس! مرسی .شاد باشی ... بای بای

یه نموره انصافم خدادادیه ها !‌بد نیس آدم یه کمشو داشته باشه!

حسین یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:19 ب.ظ http://moongate.blogsky.com/

خسروان صلاح مملکت خویش بهتر دانند.یا یه چیزی شبیه این....باید زود حسش پیدا بشه..وگرنه .. لینک بی لینک..( تهدید می کنم شاید خسروان سر عقل اومدن:)) ... )

خدا خودش عادله !

آرش و سویم ( گربه ای روی شیروانی ) یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.a2h.blogsky.com

سلام بهار جان . مرسی که به یادداشت من ( سویم ) هم نظر دادی . بازم بیا . راستی ... تو وبلاگ بهت لینک دادیم . اگه خواستی تو هم به ما لینک بده .

صبح سحر یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام
من تماشای تو میکردم و غافل بودم
کز تماشای تو جمعی به تماشای منند.
موفق باشی
راستی مرسی که اصلا سراغ مارو نمیگیری!!!

...و من سراغ تو را از همان جمع خواهم گرفت...!!!

من و بنیامین دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:15 ق.ظ http://man0ben.persianblog.com

آیا عشق مادر یهودا به فرزندش کم تر از عشق مریم به فرزندش عیسی بود ؟ /// ولی امیدوارم بازم بنویسی /// شاد باشی و عاشق

عشق مادر من نیز کمتر نخواهد بود!

صبح سحر دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام بازم!
میشه در مورد عشق یهودا بیشتر بگین؟
ممنون میشم
ندانستن عیب نیست!!!
راستی بهار.به جای گل داره همش مربع !!! میباره
مشکلی پیش اومده؟

واسه من که نه گل میباره نه مربع !!!
قلوب بسیار ی در حال بارشند !

صبح سحر سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام
واسه من هنوز مربع های مسخره میباره

ببین چی میتونی بکنی
ممنون
بای

مربع باریدنم عالمی داره خب !
چشم!

بابک پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ق.ظ http://bs.blogsky.com

بهار جون سلام موفق باشی خیلی باهاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد