Back To School



تهران => سمنان => دامغان => شاهرود => نیشابور => مشهد

مشهد=> نیشابور => شاهرود=> دامغان /-> ساری => تهران

 

اونی که اون بالا رویت میفرمایید حاصل دسترنج سفر اینجانب و خانواده میباشد ! که توسط ماشین پیموده شد طی حدودا یه هفته البته ! همینطوری که همه میبینیم ما مسیرمون فرق کرد تو برگشت اونم واسه یه دلتنگیه مختصر !( خیلی خیلی مختصر بودا ! ) قرار بود جمعه تشریف بیاریم تهرون (یا یهرون ! به قول بعضیا ! ) که همون دلتنگیه کارو مالوند و ما شنبه اومدیم ! بی تربیت چیم مالوند ! (کسی فکر بد نکنه ها ! )

 

خلاصه الان بعد عمری در خدمت وبلاگ عزیزمون هستیم به حالت در بست! هنوزم وقت نکردم به اونایی که قدمشونو رنجه فرمودن یه بازدیدی چیزی پس بدم که ایشالله هر وقت آن شدم این کارو انجام میدم .به دیده ی منت ! چون اینیو که الان میخونین بنده دارم آف مینویسم که هر وقت اوضاع سفیدک زد بذارمش تو وب! ( حالا هر وقت سفیدک زد! )الانم دقیقا ساعت 11 صب روز 1 شنبه س.هر وقت خواستم پابلیش کنم ساعت میزنم که همه درک کنن که چقدر با جور باهام رفتار میشه!

 

خبرای دیگه اینکه من یه قالب حسابی میخوام هر کی داره رو کنه ! فقط خواهشا به اسم و محتویات وبلاگم اگه زحمتش نیس یه چش غره ای بره که نیاد عکس یه سی دی رو بندازه این بالا بگه بفرما ! پس منتظر کارهای هنری و یحتمل( خیلی با معنیه ) غیر هنریتون  خواهم ماند !

 

آقا هر کی با پاسخای من مشکل داره یا فکر میکنه خیلی بهش بر میخوره یا آبروش میره زیر علامت سوال و یه چیزایی اندر این مایه ها تو نظر گرامش اعلام کنه که به من جواب نده ! من اینجا با کسی دعوا ندارما ! اما اگه پای کل کل بیفته هستم ! تازه آدمشم دارم!!!

 

یه تسلیتم بگم اول به دانش آموزان عزیز من جمله وجود شریف خودم به خاطر بازگشایی خونبار مدارس لعنتی(لعنتی کمشه،فقط حیف که اینجا محیط فرهنگیه!) ! یکی دیگه ام به دانشجویان مهربان (!) به همون دلیل واسه دانشگاه ولی ! باشد که ما آینده سازان مملکت بتوانیم ما تلاش و تقلای وصف نشدنیمان مشت محکمی باشیم بر دهان یاوه گویان ، استکبار جهانی ، چپاول گران و زورگویان که همان آمریکا و انگلیس و اسرائیل (جمله رو گم کردم!) مینامیمشان!( اورکا )

 

و در آخر صداهایمان را یکی و فریاد میزنیم : مرگ بر ضد ولایت فقیه!!!

 

از همینجام روی ماهه بلاگ اسکای و میبوسیم "صمیمانه و خالصانه"! ( امیدناکیم که گوش و چش شیاطین کر و کور بلاگ اسکای درمونو تخته نفرماید! )

 

همین  !!!
(ساعت :۲‌ بعد از ظهر)
ینم برین ببینین...جالب انگیزه!هرچند یه کمکی قدیمیه!‌)

نظرات 17 + ارسال نظر
بهراد یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:42 ب.ظ http://danlod.com

بهت تسلیت میگم. به به به یعنی ما اینجا علف هستیم طرح با من من خودم برات یه طرح میدم. بچه هایی که این کامنت رو میخونن آقا من به این بهار میگم از این اجاره نشینی(بلاگ اسکای) بلند شه بیاد بیرون من خودم بهش یه بلاگ توپ میدم. میگه نه! بچه ها راضیش کنید

بچه ها متشکریم !!!
بچه ها متشکریم !!!

پسری با کفشهای جردن یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:03 ب.ظ http://boy4girl.blogsky.com

هی سلام چطوری ؟
فکر کنم اختلاف سنی مون ۱ سال باشه
نمیدونم
به هر حال
فعلا بای
بازم میام اینورا

هی ! شما هنوز نیومده اختلاف سنیمونم فهمیدی ؟!
بابا اختلاف!

dj-hacker یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:22 ب.ظ http://dj-hacker.blogsky.com

سلام بهار خانووم خیلی وبلاگه خوبی داری بهتون تبریک می گم خوشحال میشم به من هم سر بزنین.

قربون آقا‌!

سلامان یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:08 ب.ظ http://khoonbaha.persianblog.com

سلام. این مدت که نبودی سلامان خودش رو کشت( خودت خبر داری). لطفا تیریپ کل کل هم واسه ما نیا که ما آخرشیم .یعنی ما غلط میکنیم که بخوایم با شما کل کل کنیم. اصلا شما در حدی نیستی که با ما کل کل کنی. من ... میخورم اگه بخوام با شما کل کل کنم .اصلا شما مال این حرفا نیستی. اول سوغاتیها رو رو کن تا بعد بیام باهات کل کل کنم. اااااا هنوز داری میخونی؟؟؟؟؟؟؟؟ من که حوصلم سر رفت از بس نوشتم. تو هم اصلا نمیخواد اینا رو بخونی. من اصلا حالم خوب نیس. ببینم قرص داری؟؟؟؟؟؟؟

مثکه اون قرصای شادی آوری که بهت دادم اثر بخش نبوده...میگم واست از خارجه بیارن!
سوغاتی کیلوییه...میخری بسم الله نمیخری الحمدلله !
( کل بندازی کل میندازم!‌‌ )

کاوه یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ب.ظ http://mybluedreames.blogsky.com

سلام خوبی سفر خوش گذشت ... جای ما هم خالی کن ...
و ممنونم از اینکه به من سر زدی

من الان تهرانم !
اگه میخوای جاتو تو تهران خالی میکنم...چطوره ؟!

پیچک دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:49 ق.ظ http://aadat.blogsky.com

هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چی می گه غلام ؟؟؟؟؟؟؟؟
-------------
این بالا رو وبلاگت مقادیر معتنابهی قلب تو هوا گیر کرده .
آدم می ترسه قلب گیر شه اینجا .


-----------واسه طراحی قالب هم اگه بتونی یه چیزی بهم نشون بدی .(سایتی . وبلاگی) می تونم برات با حفظ قانون کپی رایت تعویضش کنم تا بذاریش تو بلاگ اسکای . در غیر اینصورت من از خودم هیچ هنری ندارم .






حالا

غلام که اصولا حرف چرند زیاد میزنه !

-----------------
آخی! بپا مرض قند نگیری!

--------------------اگه اونجوریم بود چشم!منتها اون طوریشم گیر نمیاد!ماشالله! من از هر۲۰ انگشتم هنر فواره میزنه!!!مال پاهام بیشتر !







بعدا

جیـــــــــــــگرتـــــــــو دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:00 ب.ظ http://ZBT.PersianBlog.Com

سلام سلام !.. چطوری خوبی؟ من که چهار ساله مسافرت نکردم ... عکس خیلی خیلی خیلی نازه .. اوخییییییی موشیه من ... من که بلد نیستم اصلا فکر بد کنم ! به جووووووووووووووون خودش.. قالب میخوای؟ هممممم! نمیدونم واسه بلاگ اسکای بلدم یا نه ! اما امتحان میکنم... هر کی با پاسخهات مشکل داشت بیا به من بگو تا حسابی حالشو بگیرم آخه خیلی حال کل کل دارم (جون عمم) دونقطه دی ... افتتاح مدارس مبارک :)) خوش بحال خودم:)) مرگ بر ضد ولایت فقیه ..

افتتاح مدارس مبارک ؟؟!
اصولا من در این جور مواقع بغض ته گلومو میگیره!!!شرمنده!

جیـــــــــــــگرتـــــــــو دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:27 ب.ظ http://ZBT.PersianBlog.Com

یه قالب برات طراحی کردم .. هنوز امتحانش نکردم! یعنی تقریبا نصفشو رفتم..

مثکه بغضه فرو رفت!!!

مازیار سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

salam bahar kahnoom gool
chetoraye khobe ya na na binam ghamar dar aghrabetoo in modat khili dar gir boodam midonam ama dali nemish esar nazanam
khoshgozasht safar man ke zeyad be jabejaye alaghe nadaram midone ke chi migam
emkan dare
dochare chand jor maraz besham
raset halo ahvale khodet chetore ey bab khob miyaye matalake be mamindaze khanom khoshgele mireyaaa
hala kahstim yekam blogo no navar konim u mige roznam edevar ebashe bashe
har kas be tareghe dele ma mishekanad be gane joda doost joda mishekanad
baghiyahs dega hala badan boro to golstane sade be khon azizam
raste ghaleb ye sere to sit man amade daram be hamin milke ke barat gozashtam emile bezan man mifrestam pasand kare begoo azizamm
barat amadash konam
felan ta bad khosh bashe va shad mesle hamishee ..........

من کی گفتم روزنامه دیواری ؟!گفتم روزنامه ی تبلیغات ! تو به اون میگی طراحی؟؟؟همش تبلیغ اینو اونه!
من شاید ایمیل نفرستم اگه شد لطف کن خودت بفرست...آدرس ایمیلمم تو وبلاگت دادم

بهراد چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:07 ق.ظ http://danlod.com

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیگی مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنو که اومدم. سلام بهار من اومدم دیگه حوصله نداشتم تو پی ام بهت بگم اومدم همین جا خواستم بهت بگم. ببین من میرم بخوابم دارم میمیمیمیمیمیمیرم
فعلا بای
:D =;

سهیل چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:24 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی متن جالبی بود اینم یه جورشه

چی یه جورشه ؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ب.ظ http://shamlo.blogsky.com

لحاظ میشه!

آسوپاس پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:09 ب.ظ http://netexpert.tk

تبریک میگم وبلاگ خوبی دارید ولی قالب ... دارید;)
شوخی کردم.
اگه خواستین می تونم کمکتون کنم.
اگه خواستید نمونه کارم رو ببینید به وبلاگ خودم یه سری بزنید...


**خوش باشید**

دارم میام به سوی تو!( منظورم وبلاگته!‌)

امید جمعه 3 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:05 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

سلام.به .این دفه فکر کنم من دیر کردم ها!! به دیر کردن ها شما در!! اما خوب مسافرت تشریف داشتین خوش گذشت! ما که سوغاتی نمیخوایم!(میدونم الان میگی کی حالا خواست بهت بده!!؟ اینم واسه اینکه تو کل کم بیاری!!:) ) قالب هم خوب یدونه همیشه بهار آماده تو پرشین دارم! ولی خوب بدرد اینجا نیمخوره! پاشو بیا پرشین.قالبتم عوض کن!! ما هم که قبلا تو وبلاگ تسلیت گفتیم! شما هم رفتی مردسه!!! جامدادی یادت نره!! (منم میخوام بیام! :( قدر مردسه رو هم بدونید ها! ۲ روز دیگه تموم میشه میگید حیف! البته به شرطه اینکه کسی نه امتحان بگیره و نه درس بپرسه! مخشم که از رو حل المسائل میشه کپی زد! بازم بگید مردسه بده!! ما که حوصلمون سر رفته! خوب فکر نکنم چیزی رو جا انداخته باشم. اما این شعر رو هم تحویل بگیر! آخره کل کلم باشه تو روی تو کم میاره!!! همین پس. سلام منم به همشاگردی ها!! برسونید! فلان بای بای!

مردسه سلام داد!
آخه کی سوغاتی آورده که بخواد بده ؟؟؟!
من اگه از اینجا برم به بلاگ اسکای مدیون میشم!!! بس که ماهه این!

مهران جمعه 3 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:20 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . همیشه به گردش . من اصلا با جواب هات مشکلی ندارم ٬ هر چه دل تنگت می خواهد بگو .
از بابت تسلیت هم کمال تشکر را دارم و همچنین یک تسلیت عظیم را به شما اهداء می کنم .
آپدیت شد .

تا باشد که بقیه بینندگان فرا گیرند !
من دلم اصن تنگ نیساااااااا ! توهین نکن!

استاد پیر شنبه 4 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:56 ب.ظ http://alonetree.blogsky.com

سلام بهار خانوم .
باید منو ببخشید منم ۱ مشکل مثل شما داشتم که نتونستم زود تر بیام. فقط فرقش این بود که من از اصفهان مسافر داشتم پسر خالم اومده بود . امید وارم سفرها خوش گذشته باشه . بازم به من سر بزن .مرسی . خدا نگهدار

سفرهایی نبود ! سفری بود !

صالح یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:51 ب.ظ http://damagh.blogsky.com

سلام بهار جان
برای اولین بار وبلاگت بدون هیچ مشکلی روی دستگاه من بالا اومد این یه پیشرفت برای وبلاگ توست قدر وبلاگت رو بدون

خواهم دانست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد