شل کن ! سفت کن !


(تو این صحنه اگه دیده باشین بازی رو ( ویرگول)  همه لولیدن تو هم‌‌‌ !!!)


معرض کردن سلام و حالت خوبه و اینا :

(این بلاگ اسکای که شل کن سفت کن در آورده همه م میدونن!!! من از طرفش صمیمانه معذب خواسته میشوم ! )
  

حال منو امثال منو که همه میدونن چه جوریه( چرا مخت آکبنده؟؟؟) در همین راستای حال گرفتگی و فلک زدگی  اینجانب و همدردانم ، اینجا هر 2 قرن یه بار آپ میشه( که میشه همون 2-3 هفته یه بار.البته شایدم زودتر!) اصنم نمیخواد هی بگین کجایی و اینا چون من توی یه سمساریم( همونجا که عتیقه توش زیاد زیاده) خیلیم بهم خوش میگذره ! (دائمانم در حال مشت کوبیدن به دهن اینو اونیم!) چون تمامی فرهیختگان این سمساری تلاش در بشاش نمودن هر چه بیشتر منو بقیه دارن ! طوری که ما الان میتونیم مدسه ( تلفظ کودکانه) رو به یک محل تفریح تشبیه کنیم که اگه تکالیفشو حساب نکنیم داریم میریم سیرک و میایم !( که رئیس سیرکم مدیرمون باشه ) برای مثال من میتونم به کشف تازه ی یه فرهیخته در زمینه ی  علم و جغرافی و فیزیک و مثه اینا اشاره کنم.این کشف مربوط میشه به گرینویچ پاریس!!!تا جایی که مربوط میشه به این کشف الآن کشور (!) پاریس در حال پیشرفت هر چه بیشتر در همه ی زمینه هاس که در سالهای آتی قراره رو دست آمریکا بزنه !!!( از بس متمدن میشه) در این بین نتیجه میگیریم که انگلستان یکی از توابع کشور پاریس محسوب میشه و فرانسه م از داهاتای حومه ی کشور مقدس لندن !!! یه سری مسائل مثه این که گرینویچ تو لندنه و اینا اینجا بسیار بی تربیتانه محسوب میشه! چون معلمی شغل انبیاس و هیچ رقمه نباید با این مسائل شوخی و خنده و گشت و گذار کرد .خدا قهرش میگیره ...پس شرمنده مال !!!

 

شما میدونستین که هفته 4 روزه ؟؟؟!!به نظرم اسمشو باید میذاشتن "چهاره" نه "هفته" .اینجوری حداقل به اسمش میومد !( مربوط به فرهیخته ی فیزیک )

 

ببینم این همه آدم ادعای قالب دارین یه دونه شم نباید رو کنین ؟؟؟فقط حرفشو میزنین؟؟ خدا زیادتون کنه ! بازم به معرفت دخترا که حداقل یه دونه شو بهم نشون دادن( منظورم لیلیه)

باخت تیممونم صمیمانه تبریک میگم !! صد سال به این قرون وسطی!البته بچه ها بازی خوبی را ارائه دادند ( تیریپ فردوسی پوری) 

این دومین باره که این پستو مینویسم.اگه کم و کاستی داره واسه همینه!!!(البته همینه که هس !!! )

  
فعلا ما بریم...با ایزه ( با لهجه بخونینش )

نظرات 9 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:27 ب.ظ http://bomber.blogsky.com

سلام.وبلاگ جالبی داری.
راستی گفته بودی قالب می خوای!
من چند نوع دارم اگه خواستی با آی دی یاهو مسنجرم تماس بگیر تا بهت نشون بدم!
my yahoo id : P30WEB
منتظرم!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dj-hacker یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:06 ب.ظ http://dj-hacker.blogsky.com/

سلام بهار خانوم از اینکه به وبلاگه من سر زدین ازتون ممنونم .

سلامان دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:45 ق.ظ http://khoonbaha.persianblog.com

تو هنوز زنده ای؟؟؟ من آژدیت کردم بیا اونورا/ فک کردم سرتو کردن زیر آب

من تا شما هستی کجا برم ؟؟؟اصن را نداره !

امید دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:06 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

به سلام! چه عجب! اول که صمیمانه باخت تیمتون!! رو تبریک میگم!! ایشالا جام ملت های اروپا جبران میکنیم!!!!(تریپ گزارشگرهای محترم صدا و سیما که اطلاعات درستی به ماها ارائه میدن!) شما این همه اطلاعات رو از مدسه بدست آوردی !! بابا ایول! آخرشی! کریستف انیشتین! پیش شما کم آورد!! خوب کم و کاستی هم نداره! راستی بی زحمت واسه پست آینده که شاید فردا اینا بشه تشریف بیارید! امر خیره! البته میام دعوت! فعلا زت زیاد!!!

مبارکه ایشالله !
حالا بذار ببینم چی نوشتی تا بعد :دی

مهران دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:19 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . ببینم تو اون سمساری که شما هستی ی عقل به همراه کمی اخلاق درست حسابی پیدا میشه ؟ لازمش دارم . ای بابا سیرک رفتن که دیگه این همه ناراحتی نداره که شما اول مهر ماتم گرفته بودی . راستی باز هم قلب هات کج و کوله شدند ( قلب مستطیلی نوبره ) .
آپدیت شد .

تو این دوره زمونه عقل کیلو چنده دلت خوشه !
اون کجیتم به خاطر شل کن سفت کن بلاگ اسکایه.هر وقت دیدی شل شد و بعد سفت بدون نه آهنگا درستن نه قلوب!

مـیلاد سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.milad-handsome.tk

سلام خانم با وفا
خوبی؟
با معرفت فکر کنم دیگه ما رو یادتم رفته
یه سر نمیزنی
دارم اسباب کشی میکنم
وبلاگت باحال تر شده
بازدید کننده هم که زیاد داری
حسابی افتادی روی دور
موفق باشی

ای رو رو برم!
آخرین باری که بهت سر زدم ۱ ماه پیش بود!حالا اومدی میگی چی؟؟؟؟؟؟
به قولی بچه ها گفتنی : معرفت از که آموختی از بی معرفتان!
آره قربونش...

لیلی، زیر بارون، تنها سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:14 ب.ظ http://LeyLa.Co.Sr

منم سیرک میخواااااااااااااااااااااااااااام :(‌ :( :( ... منم سمساااااااااااااااااااااااااااااااااری رشت مازندران میخواااااااااااااااااااام :( :( :( ..

سلامان چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:55 ق.ظ http://khoonbaha.persianblog.com


آخی دچار ماه گرفتگی شدی؟؟؟؟ ببینم این سیرک شما جونور جدید لازم نداره؟؟؟ دلم لک زده واسه مدرسه و انگل خلق الله

صالح چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:13 ب.ظ http://damagh.blogsky.com

سلام
کجا؟؟ یه جای خووووب (اره جون عمم)
راستی میخواهستم بگم تقصیر این پسرای ... نیست که میان اینجا برای ... تقصیر اون طرف که بهشون رو داده

یادم باشه به تو یکی رو ندم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد