پیلیز‌

           

سلام علیکم و رحمت الله و برکاته!( خواستی اشهدتم بخون)
ما خوبیم...سیرک خوبه....مدیر خوبه....شمام خوبین!( اینارو میدونم!‌)شماهام هی نگین من سیرک میخوام و اینا!چون اگه یه همچین سیرکی داشته باشین که بهتون با نهایت الطافش بگه تو ماه رمضون یه ربع زودتر بیاین مدرسه و ۱۰ دقیقه زودتر تعطیل میشیم میشه حوزه ی علمیه نه سیرک!!!
خلاصه اینکه کل هفته ی دیگه درست در آستانه ی دومین هفته از ماه مبارک‌(!) از اول هفته تا تهش ممتحنه میباشیم...حالا هی بگین منم ببر تو سیرکتون!

یه سوال دارم هر کی جواب بده یه سری انسان متشخصو از نگرانی رهونده!!!! :
اینجا اسلامه مام مسلمونیم!بعد اونوقتش اسلام میگه مساوات و برقراری و امثال اینا بین زن و مرده ...تازه اسلامم به زنا خیلی احترام میذاره...اینا درست ؟؟؟حالا اینو داشته باشین :
((...وزنان را بر مردان حق مشروعیست چنانچه شوهران را بر زنان ؛ لیکن مردان را بر زنان افزونی خواهد بود و خدا بر هر چیز توانا و دانا است))
                                                                           آیه ۲۲۸ از سوره ی بقره
یکی پاسخ بده پیلیز ! ممتنن مال میشیم! ایشالله جبران میکنیم! خدا از بزرگی کمتون نکنه! خدا همه ی روزه هاتونو مستجاب کنه! پیر شی ننه !

پیام اخلاقی‌:
                     میخوریم شیرو میشیم شیییییییییییر
                                                                     که نشیم پیر
                      میخوریم شیرو میشیم شییییییییییییر
                                                                      مثه شمشیر
 
**اینم باحاله :
One was searching in the dictionary for the word 'Dictionary'. He Found This meaning: (Dictionary is the thing you are holding now, Stupid). Wondering what the definition of stupid was, he searched for the word Stupid, he found: (Is that you again؟؟؟(
نظرات 21 + ارسال نظر
سهیل یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:17 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی خیلی قشنگ بود راستی چند وقتیه همه وبلاگا از رونق افتاده میدونی برای چیه ؟ شاید بچه ها مدرسه دارن نه ؟؟؟

منظورتو از رونق به طور دقیق نگرفتم !

نیلوفر یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ب.ظ http://99066.persianblog.com

سلام...شما سیرک دارین؟؟؟استاد دانشگاه ما ضرب برداری بلد نیست!!!پس اونجا چیه؟؟کاش ما هم سیرک داشتیم!سیرک ما یه نمه همچین درد داره!!

چوب استاد گله هر کی نخوره خله !

امید دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:58 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

علیک سلام و رحمه ا...!! اول مرسی که بازم بهم سرزدی.بعد منتظر بودم تو آپ بعدیت که الان باشه جوابت رو بدم.نه .راستش حرفام که اصلا تموم نشده ! ولی خوب به دلایلی که بارها گفتم و شاید تو وبلاگ خونده باشی.دیگه باید تعطیل میکردم.شما هم که میدیدی کسی دیگه نه حوصله نه وقت خوندن چرت و پرت های من رو نداشت...نمیدونم به هرحال.شایدم یه موقع دوباره برگشتم.../ اما وبلاگ خودت! خوب اول که امیدوارم هفته ممتحنه رو با خیر و خوشی به پایان برسونی! اما امتحانش هم خودش سیرکه!! نه؟! در مورد سوالت شاید بتونم جوابت رو بدم! ولی این کارو نمیکنم.چون داریم تو یه کشور اسلامی!! زندگی میکنیم و دوستان دیگه ممکنه از نظر شخصی یا جواب خوشش نیاد! اما حالا شما به اینا چی کار داری! مهم اینه که تو جامعه زنا به مردا برتری دارن! هم رو تعداد!! هم تو کارها! چه خلاف و غیر خلاف!! امکان داره وبلاگ شما به دلیل این پیام اخلاقی توقیف بشه! چون الان ماه رمضونه! شما واسه چی شیر میخوری که بشی مثه شمشیر! این تیکه پایینت هم به قول خودت cool!! بود!! شاد باشی...

تو همیشه ساز خودتو میزنی!من جی کار کنم؟؟؟
یو تو !

Dj Moji داونلود موسیقی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:28 ق.ظ http://djmoji.persianblog.com

سلام ...اسمت باید بهار باشه!!! مرسی ازیین که به من سر زدی... موفق باشی... بلاگ جالب و موفقی داری... بازم ازین ظرفا بیا... تا دیدار بد....

سلامان دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:55 ق.ظ http://khoonbaha.persianblog.com

ببین انسان متشخص/ لیکن مردان را بر زنان افزونی خواهد بود یعنی ما مردا چیزی داریم که شما ندارید/ از اون دیدگاه میگم/ یه نگاه به کتابهای نیچه بندازی ایمان میاری که یه چیزایی کم دارید و من اینو با مدرک میگم/ حتی فمنیستهای دو آتیشه هم اینارو قبول دارن ولی سرشون رو زیر برف کردن

به به ! رسما نادیده گرفتی آقا...
یه چیزایی کم داریم در برابرش یه چیزایی زیادتر !!!
اینو حتما قبول داری...نداری؟؟؟

آسوپاس سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:32 ب.ظ http://netexpert.tk

*اول
سلام
**دوم
اینکه اگه شما این سورهء نساء رو بخونی دیگه با این یه دو خط پلیز نمینویسی که؟؟؟(میدونم زیاد حرفم مفهوم نیست!!!)
***سوم
حالا مگه تمام مشکلات اسلام حل شده که این یه دونیه مونده باشه؟؟؟
****چهارم
مرسی پیام اخلاقی‌!!!
*****پنجم
نداره

******************آخر******************
موفق باشی...

۱) علیک
۲) اصن قابل مدروکیت نیس !
۳) ما همینو دیدیم که بقیه مابقی رو رویت کنن !
۴)‌ تمنا میکنم !
۵‌) ۴ خط بالا رو دوره کن !

منتهی :
یو تو ( من بیشتر!)

لیلی، زیر بارون، تنها چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:53 ق.ظ http://LeyLa.Co.Sr

آخی یادش بخیر موقعی که ما هم ممتحنه میشدیم‌! ... اسلام بیخود کرده دم از برابری و مساوات زده ! این چرندیات رو باور نکن‌ ... بیخیال آیه های قرآنی شو که همش تحریف شده س

ای بابا !‌
قرار نبود خواهر مادر اسلام را پیوند دهیم آبجی!

عاشق پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:54 ب.ظ http://sorry.blogsky.com

نمنه؟

عاشق پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:56 ب.ظ http://sorry.blogsky.com

میبینم که همچنان مینویسی
راستی یه عکس از سیرکتون بگیر بزار اینجا بخندیم یکم ;)

مطمئنی فقط واسه خنده میخوای؟؟؟

گروه بچه های راک یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.rockboys.blogsky.com

سلام وبلاگ جالب داری ولی قالبتون مشکل داره به ما سر بزنید خوشحال میشیم

علیک سلام
ما سر میزنیم فقط یه مشکلی داشتیم مال قدیم ندیما بود البته از دوستت بپرسی بهتر راهنماییت میکنه

مهران سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ق.ظ http://bobogoal.blogsky.com

بهار سلام . همه ماها این سیرک رفتیم و هر جوری بوده از آن گذشتیم اما ی روزی افسوس همین روزها رو خواهی خورد . راستش اسلام خیلی دم از برابری بین زن و مرد میزنه اما یک جاهائی هم میگه که با زن مشورت نکن ٬ میدونی چرا ؟ چون معتقده که زن سریع اسیر احساسات و عواطف قرار می گیره و تصمیم هاش منطقی نیست .
آپدیت شد .

مشورت موضوعش جداس
قاطی نکن !

امیر سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:40 ب.ظ http://4all.blogsky.com

اول سلام
دوم اینکه می شه بفرمایید من چه مشکلی با شما داشتم !؟
سوم اینکه من از تیم راک بویز اومدم بیرون و اگه مشکلی با من دارید به اونا ارتباطی نداره
چهارم هم اینکه بازم یادم نمی یاد که مشکلی با شما داشته باشم

یکم سلام
دوم بله اگه یادتون نمیاد به من ربطی نداره
سوم من هنوز به اونا سر میزنم
چهارم ولی من یادمه !‌ شما یادتون نیست مشکل خودته
پنجم البته سو تفاهم بود !!!!!
شیشم بازم اگه یادتون نیست به من ربطی نداره

سلامان سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:43 ب.ظ http://khoonbaha.persianblog.com

هر چی تو بگی/ گردن من از تیر آهن هم نازک تر

آخ که اگه میشد با اون تیر آهنه چی کارا که نمیکردم !

عاشق چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:23 ق.ظ http://sorry.blogsky.com

بهار جان برا خنده میخوام .. بس که غصه زیاده باید با همین سیرک ها آدم رو خنده بندازن ( ناراحت نشیا .. بیا آپ کن )

بله
سیرکی که تو ۶ روز ۱۲ تا امتحان (‌میشه هر روز ۲ تا‌ ) داشته باشه خیلی خنده داره !
فقط یه موضوع بی اهمیت اینه که بهار چه جوری باید از اون خراب شده عکس بگیره؟؟؟ با کتاباش دیگه؟!
آپم به موقعش

صبح سحر پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
دلم خیلی تنگ شده بود گفتم حال تو ودوستاتو بپرسم
دیدم رفتی سراغ آیه ۲۲۸ سوره بقره
جوابش خیلی مفصله.اینجا نمیشه ولی یه خلاصه میگم .بگیر خودت:
تفسیر این آیه ناقص مونده یعنی چون فقها خودشون مرد بودن دیدن بهتره تفسیر نکن به نفعشونه وگرنه خدا کاملا عادله و نقصی در عدالتش نیست مهم اینه که معنی واقعی عدالت چیه؟معنیش این نیست که از یه چیز به همه مساوی بدن.این ظلمه مثلا من ۱۰۰ کیلو و تو ۵۰ کیلویی اگه به هر کدوممون یه پیتزا بدن ظلمه .برای تو زیاده و حتما برای من کمه
تازه اگه از چیزی به کسی کمتر دادن دلیلش این نیست که اون فرد عقب تره یا مثلا مساوات رعایت نشده چون اولا:به قول خودت اگه به پسرا یا مردا یه چیزایی بیشتر دادن عوضش به شما ها هم یه چیزایی بیشتر ! دادن که اونا ازش بی بهره هستند!!!!!!!
دوما اگه در جایی در یک پله با مرد ها قرار نگرفتید حتما اون پله یا به دردتون نمیخوره یا برای اون کار مردها شرایط بهتری دارن درست مثل شیر دادن بچه که مرد خودشم بکشه نمیتونه یه بچه رو شیر بده وشما اونجاشرایط بهتر و افزونتری دارید!! پس هر کسی را بهر کاری ساخته اند و قرار نیست اصلا مورد مصرف بلبل عین قناری باشه اما !!! اما تفسیر اون آیه اینه که در بحث زندگی و اداره اون و وظایف حفاظتی و اقتصادیش ! مرد برتری داره.یعنی برتری در وظیفه نه برتری در دستور دادن.خوب توجه کن این ربطی به مساوات نداره.معلومه که سر گردنه ترمز مهمتر از باربنده ولی در مسافرت اگه بار بند نداشته باشی بارت میمونه زمین.پس دنبال نقش مساوی نباشین.دنبال این باشین که هر کس کاری رو که به عهده داری به نحو احسن انجام بده اما این وسط ممکنه وظیفه بعضی ها سنگین تر باشه و اگه فقها و مردها عرضشو داشتن و تفسیر واقعی و بی غرض این آیه شریف رو میگفتن اونوقت دیگه هیچ زن(یا دختری) به این افزونی ( افزونی بار و مسئولیت و بدبختی!!) غبطه نمیخورد و در مقام مقایسه بر نمی اومد و میفهمید معنی اون فزونی اینه که بالاخره یکی باید افسار زنذگی رو بگیره و اونیکی با تمام قدرت حمایتش کنه وگرنه هر دو با... ! میخورن زمین .تکرار میکنم هر دو زمین میخورن.مگه تو با مام و ددی گرام میری مسافرت هر دو تایی دستاشونو میگیرن به فرمون؟؟؟؟؟؟ مطمئنی که از این مسافرت میشه سالم برگشت؟اونجا مام میتونه بگه: خدایا کو مساواتت؟اونم سر هزار چم چالوس؟؟؟؟؟؟ .
فعلا همین مختصر رو گفتم تا مشکل انبوم متشخصین حل بشه تا بعد.
خوشحال شدم که دقایقی اینجا پیش شما بودم.
راستی حتما یه عکس از سیرکتون فقط برای خنده و اختصاصا برای من میفرستی؟آدرسمم میدونی که!!!
بای

همه ی اینا مقبول
شما که میدونین من اصولا با این فقها و آقایون و آقا پسرا ( منفی چند نفر ‌) مشکل روحی روانی اخلاقی سیاسی اجتماعی عقیدتی اقتصادی فرهنگی و ... دارم ...حله ؟؟؟
البته دستتون بابت توضیخاتم بی درد !
عکسم نداریم به جان خودش!

آرش پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:27 ب.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

دورود بر شما دوست گرامی
وبلاگ من وبلاگیه با قسمت های مختلف و برای زنده نگاه داشتن تاریخ ایران کهن با مطالبی در مورد زرتشت و غیره
و ممنون میشم اگر به من لینک بدهید و مرا در این راه یاری کنید و من نیز با کمال میل لینک شما را در وبلاگم
قرار میدهم،خوشحال میشم اگه با هم بیشتر در تماس باشیم،ارادتمند شما،آرش
http://lonely-tree.blogspot.com
yahoo id: arash_javadian2000
ایمیل:
arash_moody@yahoo.com
اگر اقدامی کردید من را از طریق ایمیل یا راه دیگری مطلع سازید

خوشحال میشم اگر از وبلاگ من دیدن کنید و شما را در لیست دوستان خودم داشته باشم

http://lonely-tree.blogspot.com

صبح سحر یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:00 ب.ظ

آهان
پس مشکل خودتونو بی زحمت پای آیات نذارین
شما مشکل دارین .پسرا که با شما مشکل ندارن!!!!!!
حله....؟؟
حتما اگه بازم به شبهه رسیدی راحت بگو
اگه سواد ناقصم یاری کرد با گفتمان حلش میکنیم
اگه نشد : با مشتمان ! حل میشه.
بای

من کی مشکلمو پای آیات گذاشتم ؟؟؟
مشکل من جنبه ی ژنتیکی داره !!!!
مشتمانم باشه من هستم ! هایسکوداچی !
بابای

آشنای غریب سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:56 ق.ظ http://hamdelan2.persianblog.com

سلام....خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نماز و روزهات قبول باشه این شبای قدر منو شدید دعا کن موفق و جاری باشی

سلامان پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:53 ق.ظ http://khoonbaha.persianblog.com

به به تو هنوز زنده ای/ یه بوق بزن مطمئن بشم/ راستی با اون تیر آهن می خوای چی کار کنی/ ترسیدم/ههههههههههه

خیلی زود داری فک و فامیل میشی
پیاده شو با هم بریم داداس !
در ضمن یه کم ترس واسه نمکات خوبه ! حداقل حال آدم بد نمیشه

پ.ی.چ.ک پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:15 ب.ظ http://aadat!!

یه شاعری بود قدیما اینو گفته بود حالا اسمش یادم نیست ...

اگر دیدی چیزی جایی نوشته . بدون بی خودی نوشته است . و تیرپر نوشته .تو خودشو ناراحن نکن . بیجا نوشته . یا به عبارتی بخون و باور نکن که راست راستی نوشته . اینا همش حرف مفنگه

موافقم اسااااااااااس !

ااک جمعه 15 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:42 ب.ظ http://1sar2goosh.persianblog.com

salam.doroste marda bartari daran.vali fek konam khoobe.choon ye meghdar ke be zana emkanat bedan hame ja ro kharab mikonan.albate estesna ham hast.vali che konim dige hatman ye chizi hast ke goran gofe.movafagh bashi

همینه دیگه
وقتی میگم با همتون مشکل دارم یعنی همین
((چه کنیم دیگه قرآن گفته ؟؟؟‌)))
اگه قرآن بر عکس اینم میگفت بازم همینو میگفتی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد