زیاد با این عکسه حال نمیکنم...اما متناسبه هر چی هس !

علیک سلام
هنوز زندگی همونجوری میذگره...فک کردین واسه اون هفته هه آپ نکردم ؟؟؟خب آفرین به هوش و ذکاوتتون ! چون اصن به خاطر اون نبود به خاطر تنبلی مفرط فقدان هر گونه حال و حول میبوده بود!!

توی...( از خودتون که پنهون نباشه از شما چه پنهون اومدم در مورد مردسه یه سری قصه بگم دیدم لوس میشه بیخیال شدم...شرمننه‌!!! )

بابا من قالب میخوام .هیشکی نرره؟؟؟رو کنین دیگه خفم کردین

این یه ایمیله که یکی برام  فرستاده :

سلام
امیدوارم طاعات و عباداتتون مورد قبول حق تعالی واقع بشه.من یکی از خوانندگان تازه ی وبلاگتونم. میخواستم یه سری انتقاد بکنم البته اگه وقت دارید.
ببین دخترم به نظر من وبلاگت یه کمی زیاد طنز پردازی میکنه.یعنی منظورم به خودتونه.شما میدونین که شوخی و مزاح  از وقار انسان کم میکنه در حالی که سکوت وقار انسانو میبره بالا...
امیدوارم خوش باشی....تا بعد....یا حق
حمید
بعدشم آدرسشو داده و این حرفا...من فقط خواستم بگم که وبلاگ مثه کانالای تلویزیون نیس که مجبور باشی فقط ۶ تا شو ببینی....این همه وبلاگ ...اگه باب طبعتون نیس میتونی دیگه نیای اینجا.من کسی رو هل نمیدم این تو... وبلاگ یه محیط شخصیه منم دوس دارم تو این محیط شخصی اینجوری باشم...به هر حال از اینکه وقتتو گذاشتی خیلی ممنون و متشکر و اینا

برو بچس شهادت امام اول و تسلیت میعرضم....لیالی قدرم که مارو داشتین ؟؟!!!

بابت همه ی نظرات و الطاف وهم فکریاتون ممنون.راستش من جنابعالی قبل از یادداشت نمودن اون یادداشت (‌واج آرایی د رو دارین ؟) یادم نبود که بیشتر شماهایی که میاین اینجا پسرین !!! ولی بازم کمال ممنونیت را دارا میشوم ! از همه قشنگتر (‌به از شما نباشه!) صالح جوابمو داد .البته اندرون وبلاگش! نوشته بود :(‌البته ببخشه که کپی کردما !‌)
بهار خانوم یه سوال نوشته بود در باره اون ایه
تو قبول داری که مرد کارای بیشتری نسبت به زن میتونه انجام بده اونم به خاطر شکل فیزیکی بدنشه مثلا یکم قویتره خوب کارایی بیشتری میتونه انجام بده به خاطر این خصوصیات وظایف بیشتری هم داره مثلا وظیفه مرد متاهل تامین غدا و مسکن برای خانومشه ولی وظیفه زن نیست که اصلا برای مرد غذا بپزه . فزونی یعنی این نه اونی که تو فکر میکنی

به هر حال از همه ممنون ! (‌دقت کردین از اول این پست چقد تشکر کردم ؟؟!بشمار ۱ بشمار ۲ و...!! )

فیلا (بخوانید feilan)
نظرات 15 + ارسال نظر
سلامان یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:00 ب.ظ http://khoonbaha.persianblog.com

باب قالب به این قشنگی داری دیگه چی می خوای؟؟ لابد فردا هم می خوای بری سیگار بکشی

تو قالبشو جور کن باقی مانده ش با من !

مهران دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:16 ق.ظ http://bobogoal.blogsky.com

بهار سلام . همه ماها می تونیم انتقاد کنیم اما نحوه گفتن آنها مهمه و اینکه به نظر خودم نحوه بیان ایشون اصلا درست نیست . تو کامنت قبلی به اصل مشورت اشاره کرده بودم اما تو گفته بودی که برابری با مشورت فرق می کنه اما اشتباه میکنی چون یکی از اصول برابری استفاده کردن از فکر و توان افراده : مثلا تا همین چند سال پیش که توی کشور خودمون از نیروی کار زنان کم استفاده می شد خیلی ها آن را ناقض حقوق بشر میدونستند در مورد تحصیل در دانشگاها هم همین طور . بهره گیری می تونه از فکر افراد باشه یا از توان فیزیکی آنها . در ادامه مشورت انتقاد کردنه و حق اضهار نظر داشتن . شرمنده این بار خیلی طولانی شد .

مثالات همه درست
اما به نظر من ( من !‌‌ ) مشورت زمین تا آسمون با برابری فرق میکنه...یعنی به نظر ((من)) هیچ ربطی بین مشورت و برابری نیس...

سهیل سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی متن بامزه ای بود به قول خودت داره طنز آمیز میشه راستی یه فکری برا قالبت بکن مربع های خالی و سفید خیلی وبلاگت رو سنگین کرده ده سال پیر شدم تا بتونم نظر بدم پنتیوم ۲ یه دیگه !!! قربانت..سهیل

ااک سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:51 ب.ظ http://1sar2goosh.persianblog.com

khoda har kesi ro ye joor afaride.to ham age ghaleb mikhay khodet bayad das be kar beshi azize dele baradar.

بهره مند شدیم از عرایضتون

سلامان چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:08 ب.ظ http://khoonbaha.persianblog.com

قرار نبود چیزی بگی. فقط بشین سر جات فکر کن. فقط زیاد به خودت فشار نیار

شمام لطف کن کمتر نمکتو رو کن
یه دنیارو مدیون خودت میکنی

مهران پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:10 ق.ظ http://bobogoal.blogsky.com

باز هم سلام . نظر هر کسی براش محترمه و دیگران هم باید به آن احترام بگذارند . راستی آپدیت کردم . منتظرم .

امید دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:16 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

سلاملکوم! خوب حتما اندیشه میفرمودین که بنده دیگه اینجا پیدام نمیشه اما زهی خیال باطل!! اندر فکرم که چه انتقاد های نفیسی روانه شما میشود البت! با یه سر دو گوش نامه رسان الکترونیک!!! خوب بسه! میگم پس فردا هم یکی بهت میل میزنه میگه اگه به اینصورت بنویسی وقارت میره بالا دیگه هم برنمیگرده پایین دلتم براش تنگ میشه!!! عجیبا غریبا. خوب در مورد دوم هم حق با این استاد کمی هست.ولی استاد گفتن شوهر داری وظیفه زنه!! (اگه تامین خورد و خوراک وظیفه مرد باشه!) پس چی زن بخوره بخوابه؟! عجب عدالتی! زن= مرد!!! همچنان عجیبا غریبا! البته دخترای حالا اینقده پر تلاشن که مردا رو میذارن تو جیب بغل مانتو شون! نمونش فکر کنم ۶۸ درصد قبولی کنکور دخترا بودن! پس دخترا بهتر اندر پسرانند که خود هم نمیدانند!!! ما هم فیلن!!! شاد باشی..
اینو بالاخره نوشتم پس بی زحمت این بالایی رو بپاک! و کلی ساری!

مشکل همه ی شماها اینه که فک میکنین به خاطر اینکه یه روسری یا مانتو اضافه تر از شماها داریم یعنی شماها دیگه آزاده این !نه داداش ! از این خبرا نیست.(‌اینو با همه تونم)
آره وظیفه ی زن اون نیس.یعنی در واقع زن خیلی منت میذاره سر مرد که واسش غذا میپزه.
زنم میتونه کار کنه مثه مرد.میتونه بشینه تو خونه بازم مثه مرد.
فک میکنی ماها زاده شدیم واسه پخت و پز و نگهداری بچه ؟؟؟؟ماها همونقدر از زندگی حق داریم که تو و امثال تو دارن نه بیشتر نه کمتر...
(‌در ضمن اون نظر صالح بود...فقط یه ((نظر))‌ )

فراز دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:56 ب.ظ

واااااااای چه ستاره های بامزه ای من تاحالا از این ستاره ها ندیده بودم P: واسه اینکه اینطوری نشه یه فضای مجانی بگیر و هر چی اسکریپت و تصویر و خلاصه هر فایلی که رو وبلاگت استفاده می کنی رو اونجا بذار تا خیالت هم راحت باشه.
اینقدرم با هم دعوا نکنید بده دخترو پسر با هم یکیید ولی پسرو دختر رو نمی دونم بدرود تا درودی دیگر /-:

ایمان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.khoonbaha.persianblog.com

سلام
می دونی مرگ ما تدریجی هر روز میمیریم و زنده می شیم
می دونی اصلا خدا قسم خورده فقط ما رو زجر بده
هر روز وصیت ما به روز می شه
در کل زیاد فکر کار های ما رو نکن

من اصلا راجع به شما فکر نمیکنم !

امید سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 07:44 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

سلام.اول اینکه من تسلیم چرا دعوام میکنی؟! :( بعدم بهار خانم بابا شما چرا؟! شما که میدونی طرز تفکر من چه جوریه احتمالا از تو بلاگم! اما اینکه اینو گفتم. شما توی مطلب قبلیت به نوعی از نظر اسلام پرسیده بودی و نظر خواستی.اگه آقا صاح هم بر اساس اون نظر داده باشن خوب منم گفتم این نظر اشتباس.چون هر چقدر که مرد وظیفه داره برای زن کاری رو انجام بده.زن هم برای اون مرد کار که مثلا ایشون برای مرد تامین خورد و خوراک زن رو گفتن خوب در این مورد گفته شده که وظیفه زن شوهرداری.این نظر شخصی من نیست که اینجوری برداشت شد! بعد هم من که گفتم در حال حاضر کاملا معلومه که زنها خیلی بیشتر از مردها دارن تو کارای جامعه نقش دارن .بعد هم کی گفته یا کی فکر کرده چون پسرا روسری و مانتو ندارن!! نشون آزادگیه! با عرض معذرت خیلی خ ..! چون تو این خراب شده که این قانونهای مسخره هست نقش مثبت زنها تو شغل ها معلوم نمیشه.ولی جای دیگه که اینطوری نیست.در کل من با حرفات کاملا موافقم.و هیچ مخالفتی ندارم و بارها و بارها میگم و گفتم دخترا خیلی خیلی تو بیشتر موارد از پسرا برتر و موفق ترن و با عرض معذرت اگه پسرا زور دارن آقا گاو روزانه!! بیشتر زور داره!! پس اون از همه بهتره!!!! D: شاد باشی...

میدونم منظورت چی بوده...طرز فکرتم بله !
نظر شمام مقبول...
اما بازم میگم مردم میتونه بشینه تو خونه غذا بپزه زن بره کار کنه یا برعکس...
در ضمن ممنون که یادآوری کردی(!)

لیلی، زیر بارون، تنها چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:22 ب.ظ http://LeyLa.Co.Sr

تو چرا وقتی آپدیت میکنی به من نمیگی؟! ... بزنم وبلاگتو سر و ته کنم؟ ... در مورد ایمیله والا نمیدونم چی بگم ولی خب وقار به سکوت نیست! بعدشم وبلاگ برای نوشتنه ! چه جوری میشه تو وبلاگ ساکت شد رو نمیدونم ! ... بعدشم نظر آقا صالح هم محترم اما من قبولش ندارم...! و اون آیه هیچ ربطی به زور و بازوی مرد یا شکل فیزیکی بدنش یا آشپزی اینا نداره!! مام فیلا

والله اگه ایگنورم نکرده باشی من هر وقت آپدیت میکنم جار میزنم...حالا چه جوری نیومده واسه تو الله اعلم !!!
اینم نظر توئه خب
راستی اینجا که سرو ته هس...اگه خواستی صافش کنی پایم....برو دارمت !!!

مهران پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:48 ق.ظ http://bobogoal.blogsky.com

اول سلام دوم اینکه آپدیت کردم ٬ تشریف بیارید .

صالح چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:33 ب.ظ http://damagh.blogsky.com

سلام
اینکه یه مدتیه اصلا حال ندارم ونمی تونم بیام اینجا باید منو ببخشی ولی شاید بعدها بیام.
اینکه گفتی من کسیو هل ندادم بیاد اینجا یاد اون جکه افتادم
به ترکه میگن جناب : تا حالا ماشین هل دادی؟
میگه : اووم نه والله ولی یه بار هل شدم تو ماشین دادم
اینم اگه جنبش رو بعضیا داشته باشن که دارن.
میگم اگه برام گه گاهی افلاین بزاری اصلا ناراحت نمیشم
sal_67_eh@yahoo.com

آف بذارم چی بگم؟؟؟
در ضمن ملم آی دی داریما!!!
هی آی دیشو میده !!!

صالح پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:24 ب.ظ http://damagh.blogsky.com

سلام
من دیروز که اینجا نظر دادم نظرای دیگه رو هنوز نخونده بودم بعد که خوندم فهمیدم که به به چه خبره ۲ روز ما نبودیم همه زیرابمون رو زدن.
من میگم که هرکس به اندازه قدرت انجام کارش اون دنیا باید حساب پس بده حالا شاید مثالایی که زدم یکم موضوع رو عوض کرده بودن دیگه از این ساده تر نمی تونم توضیح بدم.
sal_67_eh@yahoo.com
sal_67_eh@yahoo.com
sal_67_eh@yahoo.com
اینم به کوری چشم استکبار جهانی امریکای خون خوار

مرگ بر ضد ولایت فقیه
تکرار کن
مرگ بر ضد ولایت فقیه

مهران شنبه 7 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:23 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . چرا آپدیت نکردی ؟؟
اما من آپدیت کردم ٬ مثل همیشه به من سر بزن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد