نامه ی دهان گشاده :

Bookish Monkey
بسعه تعالی

فرشته* ی عزیزم ،عزیزتر از جانم سلام :

 

خوبی فری ؟؟میدونم خوبی چون هرروز دماغت** گنده تر از قبله(قبل است) و شکمت گنده تر.حالا ایشالله خونواده م به خوبی تو باشن.

فرشته یه سری مسائل بود خواستم بهت بگم گفتم اینجا بهتره ! نیس همیشه آپ تودیتی به اینترنت، گفتم زودتر میبینی. فری جون قول بده حالت بد نشه... بالام نیاری.. چون اگه بالا بیاری که میدونم میمیری...آخه حیف اون زهرخند نیس از رو لبت بپره ؟؟؟ الهی ! حیف اون تیر نگات نیس که وقتی به آدم نگا میکنی قلبش پاره پاره میشه ؟؟؟حیفه به خدا ! حروم میشی تو آخر...چقد بهت گوشزد کردم خانوم خوشگله*** ؟؟؟ حالا اینارو بیخیال شو بذا واست بگم !

فریکم**** این آغلی که به ما دادیا بوی خوشبویی میده...کلک نگفته بودی به بچه ها یواشکی عرقف***** میدی ! خداییش عصاره ی عرقو خیلی تمیز دراوردنش...چون خیلی طبیعیه تو بمیری ( به حق پنج تن )آدم احساس میکنه تو دشت پر از عرق قدم میزنه...آخ که چقد ماهی تو ! تازه اینا هیچی فری بوی جوراب خیس ، بوی گند غیره و ذلکم******(خودت میدونی چیو میگم!) بذاری پیش هم به پای بویی که از کله پزیت میاد نمیرسه ! فری نمیدونی چه حالی میشیم وقتی پنجره رو وا میکنیم و بوی سیرو پیاز و بادمجون (بادنجون ) و کله و زبون و برنج کال و پخته و ... زیر دماغمونو نوازش میکنه! به قول یه بنده خدا من نمیدونم چرا نگفتن ما با خودمون یه پوزه بند بیاریم (ناراحت شدی؟ خب با تو که نبود) آخی! انقد حال میکنیم وقتی پنجره رو نمیشه باز کردو تو آغلم نمیشه نفس کشید !!

فری اون یارو بیتربیته که آورده بودیش میگفتی اسمش بازرسه خیلی بیریخت بودااااااااا !!! آخه هی جلو تو میپرسید آغلتون خوبه ؟ امکانات دارین ؟ ماهام که دیدی مثه عروسکای خیمه شب بازی هی کله مونو ول میدادیم پایین ! اگه بدونی وقتی میخندیدی ماها چقد شاد میشدیم ! آخه نیشخند و زهر خندت با هم قاطی بود ! مام هی تمرین میکردیم که مثه تو بخندیم ولی نمیشد...میدونی چرا ؟؟؟  چون تو تکی گوگولی******* !

وای ! امروز که میگفتی به خاطر خندیدن سر کنسل شدن امتحان نباید خوشحال بشیمو بخندیم واقعا فهمیدم که به قول خودت جهان سومیم یعنی چی! میدونی با خودم گفتم اگه ما فقط 4-5 تا انسان نما مثه تو داشته باشیم میشیم جهان 7 -8...توام که میدونی این افتخار نصیب هر کشوری نمیشه !!! چقد شماها انسانهای آدمی هستین ...

دیگه فعلا همین

تا نامه ی بعد تورو به خودت میسپرم...میدونم که خوب از پس خودت برمیای و حریف زبون بی صاحابت میشی ...

به همه سلام منو ابلاغ کن...سی یو تومارو بیبی  !********

 

پینوشتس :

 

*) نام یکی از مدیران ، در فارسی به او ابلیس/کفتار/سگ پیر هم میگویند

**)چیزی که در آن حس بویایی است ، وسیله ای برای افراد چاق تا شکم خود را بعد از آن وارد نمایند

***) نامی برای خر و الاغ نمودن بانوان و دوشیزگان به خیال اجناس مذکر  ،رجوع شود به خانومی و گوگولی در زبان خود

****)مخفف فریه کوچک ، برای لوس کردم انواع و اقسام اجناس به کار میرود با فرمول : نام ( یا مخفف نام ) + ک

*****) برگرفته از نخودف مصروف استاد داونه با کمی تلخیص و تصرف

******) ...

*******) گوگول + ی ، رجوع شود به ***

********) فردا میبینمت عزیزم

نظرات 11 + ارسال نظر
لیلی، زیر بارون، تنها سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ب.ظ http://ZBT.PersianBlog.Com

سلام ستاره سهیل!!! اگر چه تو روی اونو هم کم کردی با سالی یه بار اومدنت... آپدیتت با همیشه فرق داشتاااااااااااا! یه خورده هم قاطی پاتی بود ... بعدشم اون انالله اینا چیه دیگه؟!

هیچی !

مـیلاد چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.milad-handsome.tk

سلام
تسلیت عرض می کنم
( حالا نمیدونم برا چی )
من هیچی از حرفات نفهمیدم
( البته نفهم نیستم فقط یه کم آی کیوم پایینه )
به ما هم که سر نمیزنی
به هر حال موفق باشی

زیاد فکر و آیکیو نمیخواس
یه کم....
آره !

صالح چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:09 ب.ظ http://damagh.blogsky.com

من که کم اوردم واقعا...

به سلامتی( سلامت باشم به حق علی )

سهیل پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:59 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی یکم گیج شدم واقعا کسی مرده . خیلی شیطونی بهار . باورم نمیشه یه دختر بتونه اینقدر باحال بنویسه . خیلی قشنگ و طنز گونه بود :)) راستی متن منو دیدی خیلی جدیه !!!

خروس بی محل جمعه 13 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام.
کوفت
انصافا که ایندفه گندشو در آوردی.شنیدی یا خوندی که از طنزت خوشمون اومده ولی ایندفه به خاطر تعریف ها نشون دادی که ظرفیتت خیلی کمه.چون اصلا مظروف یعنی مورد شوخی و فالبشو نشناختی و الکی بستیش به وبت.من یکی که حسابی ازت قطع امید کردم.خوبه که منو میشناسی و میفهمی که قبولت دارم ولی باید بفهمی که هر چیزی از محتوای خودش اگه در بیاد خراب میشه.چنان از دیدن کلمه و عبارت انا لله و انا الیه راجعون شوکه شدم که نزدیک بود...!!!یعنی تو واقعا نگاهت به شوخی همینقدره؟؟ اگر ظرفیت شنیدن انتقاد( حتی تلخشو) داری به نظر من ایندفه اوت زدی و هر چه زودتر باید پاکش کنی و تازه! همین نظر منو هم بذاری اینجابمونه تا نشون بدی که دنبال اصلاح کار خودتی. فیلا!(از ترس ۱۰ کیلو کم کردم جوجه جونم !!)

سلام آقا معلم !
به جون خودم نباشه به جون خودش انقد خندیدم که نزدیک بود پس بیفتم !!!
همیشه از این انتقادا(!)بکنین !
عبارت به این قشنگی! تازه شما که انقد از من انتقاد میکنین(!) منم یه کم منتقد بشم که تلخو شیرینشو ...آره ؟!
خب پس ! ببینم شما اصولا این عبارتو واسه میتها به کار میبرین ؟؟؟ اگه نه که هیچی ولی اگه آره باید خدمتتون عارض شم که ما ز گهواره تا گور اینو میگیم...حالا چرا نزدیک بوده پس بیفتین و این حرفا دیگه...
من اصن با این عبارت شوخی نکردم( اصن من تو عمرم شوخی کردم با کسی؟!‌) که قرار باشه تشخیص بدیم که چرا من به اینو اون اینجوری نگا میکنیم یا اونجوری...( اتفاقا اصنم اوت نبود...میبینین که صاف زدم توی دروازه!!!!‌ )
مطمئن باشین شما هرچی بنویسین پاک نمیشه( م.ذ.(معلم ذلیلی)‌ )
دسستون درد نکنه! انصافا یه مدت مدیدی بود اینجوری نخندیده بودم !ایول !

مهران شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:14 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . این متن ی نوشته زنانه به تمام معناست چون تمام چیزهائی رو گفته که خانوم ها ازشون متنفرند .
می خواهم ازت خواهشی بکنم و آن اینکه در برابر حرفهائی که میزنم جبهه گیری نکنی و آن اینکه : ما مردها یا به قول شما ( جنس مذکر ) ٬ آن قدر هم که فکر می کنی دارای شخصیت سیاه و ذهنی عقب مانده ای نیستیم که بخواهیم به خانوم ها بی احترامی بکنیم یا خدای نکرده آنها مسخره کنیم . از نوشته ات احساس کردم که ی مقداری نسبت به آقایون بد بین هستی ؟ ( شاید هم اشتباه متوجه شدم و البته امیدوارم که همین طور باشه ) .
دوره تمسخر ـ اذیت ـ زورگویی و کنج خانه نشست زنها گذشته و خانوم ها هم می تونند خیلی راحت در جامعه فعالیت کنند .
اره جهان سومی ها هستند که از زیر فعالیت و تلاش در میرند و مترصد فرصت هستند چون اهمیت کار و تلاش رو درک نکردیم و این زمان می بره : در مورد کنسل شدن امتحان و بقیه
قضایا .
میدونم که جواب کامتنم رو حتما میدی ٬ پس منتظرش می مونم .

۱) نمیدونستم اتفاقایی که واسه یه دختر تو یه مدرسه ی دخترونه میوفته رو باید به صورت مختلط بنویسم ! در ضمن شما تو دوران تحصیلت -تو مدرسه - عاشق مدیرت بودی که میگی *تمام چیزایی که خانوما ازشون متنفرن*‌ ؟
۲) میگی جبهه نگیر اما خودت همچین جبهه گرفتی که میتونیم با ۸ سال دفاع مقدس مقایسه ش کنیم...راستی اگه شما جنس مذکر نیستین پس ...؟؟؟!(‌ بهت بر نخوره ها !‌)
۳) سعی کن همه تونو با هم یکی فرض نکنی‌(هرچند...)
۴) اهمیت کار و تلاش یعنی عزاداری کردن واسه امتحانی که برگزار نشده؟؟؟ حالتون خوبه ؟

****۵) سعی کن مطلبامو اگه وقت داری با صدای بلند بخونی تا دقیقا برات جا بیفته!!!! خیلی سخت نبود...یه نامه از طرف یه دانش آموز ( که من باشم ) به یه مدیر ( که فری جونم باشه )
۶) بازم اگه حرفی سخنی سوالی هس بگو بشنویم !

مهران یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:41 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . دوست نداشتم که چیزی ینویسم تا باعث رنجش دیگران بشه و الان که خوب فکر می کنم مبینم که اصلا نباید آن چیزها رو می نوشتم . با این حال من هم چند تا نکته رو عرض می کنم :
۱ . منظور من از چیزهائی که شماها متنفر هستید ٬ مدیر مدرسه نبود بلکه : بوی پا ـ بوی عرق و غیره .
۲ . بله ماها جنس مذکر هستیم اما این از لحاظ ظاهری است و من منظورم چیز دیگری بود و آن اینکه حتی در صدا کردن همدیگر هم باید زن و مرد به هم احترام بگذارند .
۳ . چشم ٬ من همه را مقایسه نمی کنم اما میشه منظورتو از هر چند واضح تر بیان کنی ؟ یعنی همه ما سرتا پا ی کرباسیم ؟؟ درست گفتم ؟؟
اهمیت کار و تلاش هم معنی اش عزاداری نیست بلکه معنی اش فرار نکردن از امتحان و درس و خوندنه ٬ چیزی که همه ما ایرانی جماعت از آن فراری هستیم .
۴ . نمی خواستم این مطالب رو بنویسم اما احساس کردم که سوء تفاهم شده و اینکه از این به بعد تو نوشتم کامنت ها برای دیگران و بخصوص برای شما بیشتر دقت می کنم تا جای حرف و حدیثی باقی نمونه .
خداحافظ دوست من .

از اینکه قالب نظرات من باعث میشه تا شما به این موضوعات فک کنی خوشحالم!
۱) شما از این جور چیزا خوشت میاد ؟؟؟؟!!!نه خدایی بگو ؟!
۲) یعنی چی از لحاظ ظاهریه ؟!
۳) آره میشه.میخواستم بگم هر چند یکی فرض میکنی! افتاد ؟
ببینم تو میخوای چیو به من بگی اینکه به خاطر اینا شدیم جهان سوم ؟ اگه اینجا خیلی واست ناراحت کننده س چرا موندی پس ؟ تو دوس داری همیشه سرت تو درس و کتاب و امتحان باشه ؟؟؟ فقط ما نیستیم......ایرانی یعنی تو یعنی من یعنی امثال ما...همه حرفای تو رو زدن که شدیم این! فقط حرف...تو عملم همینیه که میگی ؟(:-&)
۴) اینجا هر کی هرچی بگه نظر خودشه...(‌به اینجا میگن قالب نظرات ) نظر تو نظر توئه...لازم نیس دقتشو کم و زیاد کنی
در ضمن اگه باز چیزی گفتم که بهت بر خورد (‌یا به جماعت رجال) خجالتسار...

فراز یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:41 ب.ظ

خانم مشاور ببخشید سوالی اعتقادی شرعی جنسی اخلاقی رفتاری کاری .... رو هم جواب میدین؟!

به آقایون با نمک خیر !

مهران سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:28 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام . اومدم بگم که : آپدیت کردم .
وقت کردی ی سری هم به من بزن .

فراز چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:27 ب.ظ

ببخشید مغز نداشته من که دیگه چیزی واسه ترشح نداره. می شه update کنید.

شهرام چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:13 ب.ظ http://liZZZy.tk

سلام
من از اورکات این جارو یافتم .... و هدفم دوستیه!!! امید وارم خوب باشی.....
ااین فرشته بنده خدا کیت میشه؟

هدفت بدرد نمیخوره
عوضش کن !!!
اای بابا !‌من این همه جز زدم تازه میگه فرشته ی بنده خدا زنه یا مدیرته ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد