آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو


( عکس به شدت تزئینی است)


طی یک عملیات جان فرسا و جان کن با توافق کامل فلان انسان فهمیده که از اینترنت به عنوان وسیله ای برای اشغال نمودن و مزاحمت برای بهمان انسانهای فهمیده ی پشت خط آن تلفن اشغال نموده شده , بسی درک کامل و جامعی دارد در طی همان عملیات مذکور موفق به بستن این سایت شده اند .
امید داریم در آینده ی نزدیک از نزدیک نزدیک شامل بسته شدن سایتهای زننده , مستهجن و منحرف کننده ی دیگری باشیم که دیگر هیچ جوانی از هیچ خانواده ای منحرف نشود تا ایران اسلامی آباد تر و سرزنده تر به فعالیت هسته ای خویش بپردازد  که از بقیه کشاور ( جمع کشور ) و سرزمینهای فساد پرور همان طور که از هیچ چیز دیگری چیزی کم ندارد خدایی نکرده کم نیاورد .
الهی به امید تو

پ.ن : اینو از وبلاگ هاله پیدا کردم. به درد میخوره اما اگه با فیلتر شکن آدم بره تو وبلاگش سنگین تره ! البته واسه کسایی که مثه من حال ندارن
ای تو اون روحتون که هر چی دم دستتون می رسه فیلتر میکنین

پ.ن.ن : کرمِ دیگه ! وقتی بلوله کسی نمیتونه جلوشو بگیره ! بازش کردن !

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ب.ظ http://kaviresheni.blogsky.com

اون انشا که قبلا نوشتی خیلی با مزه بود. ولی منم همون موقع ها که تو گفتی یک انشای ۱۰ صفحه ای آخر ماتریالیستی و در این حال جفنگ نوشتم که وقتی سر کلاس گفت بخون حال نداشتم گفتم خودت بخون. جلسه بعد اومد تو کلاس من اون جلسه حال نداشتم برم کلاس. بچه ها بهم گفتن ۲۰ داده کلی هم اراجیف راجعبش گفته.دفترم هم یکی آورد بهم داد.

امید یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:04 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

اول راجع به پایینه بگم! طفلک تقصیری نداره آخه این طفلک هم فکر کرده اینجا هم وبلاگ و این رامونا زشتو!! میاد اونا رو میخونه! و ایشون هم میتونه مخش رو بزنه!!! ای بابا! بعدم بابا این سایت خیلی مستهجن بود!‌ باید کلی تشکرکرد که این سایت رو بستن! مایه آبروریزی بود! زبونشون لال!! میشد با ارکات (اسمشو نبر!!) حتی مقایسش کرد!! بازم بگو من چرا میگم خراب شده!! شما نمیخوای دست از سر این سایت برداری!‌ آخه اینم شد عکس زینتی؟!!

بالاخره سوالتو نوشتن اون جا یا نه ؟!
آخه خراب شده یکم ناجوره !:))
این عکسم تازه اولشه !‌ باید عادت کنیم کم کم!

من لیلا...کو مجنون؟! دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 ب.ظ http://Leiylaa.Persianblog.com

امشب عشق ِ گوارا و دلپذیر، و مرگ نحس و فجیع، با جبروت و اقتدار زیر ِ آسمان ِ بی نور و حرارت بر سرزمین ِ شب سلطنت میکنند... (همون عسل... باد هستم)- ای بابا اینا دیوونن بخدا... نمیدونن دیگه چجوری عقده شونو خالی کنن

امید سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

در مورد بلاگ رولینگ نمیدونم یا فیلترشو برداشتن یا اینکه من با این اکانتم میتونم ببینمش که خلاصه میبینمش.اما فکر کنم مشکل از خود سایت بوده نه فیلتر.یا شایدم فیلتر بوده ! نمیدونم! در هر صورت ما که الان داریم میبینیمش!البته قبلا نمیدیدمش‌ ها!!! در مورد سوال هم.نه سوال منو نا مردا نگفتن! آخه من نمیدونم چرا هر قورباغه ای که به یه جایی میرسه میگه واااای من دلم میخواد بیام ایران و از نزدیک ببینم!!! چه جای با صفاییه!! یکی نیست بگه بیای اینجا همچین ....! ای بابا! ایران سرای من است!!

نه همون فیلترشو برداشتن !
:))‌ پس در همین باب سوال کردی که ننوشتنش
معلومه که سرای من است !‌مگه شک داری ؟!

آسوپاس سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:35 ب.ظ http://netexpert.tk

نه من الان که تو یه کافی نت نزدیک مدرسه کامنت میزارم اینجا فیلتره !!!
راستی مشکل فیلترم حل شد !!! یعنی حلش کردم!!!
هر کی می خواد بگه که این یکی رو نمیتونن فیلتر کنن!!!

مانیا سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ http://mania.special.ir

واقعا هرچی دم دستشونه فیلتر میکننا! اصلام کار ندارن اون سایت مال چه کاری بوده...

مهران یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام بهار خانم . حال شما چطوره ؟ تو امتحانها مقبول شدی ؟
تازه کجاش رو دیدی ؟ بزار ی چند وقتی بگذره و جناب رئیس جمهور تمام برنامه هاش رو اجرا کنه ٬ آن وقت به همین فیلتر کردنها رضایت میدی .
شما بگو چه سایتهائی رو فیلتر نکردن ؟ آخه وبلاگ امثال ماها چه خطری برای نظام داره ؟ این کرمی که ازش حرف زدی ٬ هر چند وقت یک بار می لوله و بعد خودش ول می کنه .
باز هم میآم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد