گندی نوین

بلاگ اسکای :

به پاس تشکر و قدردانی از شما دوستان همراه بر آن شدیم که از این تجربیات و اندوخته ها برای ارتقای کیفیت خدماتی که به کاربران ارایه می شود استفاده کنیم. پس گندی  نو درانداختیم و برنامه ای کامل تر و با امکاناتی بیشتر فراهم آوردیم که اینک در اختیارتان قرار می گیرد.
پیش از این خط مشی BlogSky مبنی بر ارایه یک سرویس بین المللی Weblog بود. اما با توجه به استقبال هموطنان عزیز و فارسی زبانان سراسر جهان و همچنین نیاز جامعه ایرانی به منابع اطلاعاتی فارسی تصمیم گرفتیم تا آن را Weblog تر نماییم.اما مصممیت ما از آنجایی شروع شد که خواستیم خیلی Weblog تر باشیم و رنگهای زیبای خاکستری و نارنجی را با هم ادغام نمودیم.در این میان هیچ اطلاعی هم به کاربران بدبخت نداده و نخواستیم هم بدهیم تا کاربر بدبخت و محترم را با پیغام :وبلاگ مورد نظر باید به سیستم جدید بلاگ اسکای منتقل شود بدون هیچگونه اندک راهنمایی Surprise کرده باشیم. 

در این میان سوال : (( بنده چگونه باید کدهای بلاگ رولینگ را بیاورم درون این وامونده با این تگهای جدید و مزخرف ؟! )) ۱۰۰ ٪‌ سوالی بس بیهوده خواهد بود و اینها

نظرات 3 + ارسال نظر
امید دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:32 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

جالبه بعد از تهدید پرشین بلاگ که گفت بقیه وبلاگیا سوسکی نیستن و به پر قبای آقای شیرازی(بلاگفا) محترم برخورد که ما بهتر تر تر از پرشین بلاگ بیدیم! صاحاب بلاگ اسکای لطف کرد و کل وبلاگ های مردم رو و کل زحمت برای ساختن قالب رو براحتی خراب کرد که نشون بده دموکراسی یعنی این!! بابا عرضه نداری مگه مریضی میای سرویس بلاگ میدی!؟‌ والا من که تا حالا تگ های ایشون رو ندیدم! و نمیتوانم کمکی کنم! با عرض شرمندگی!

مجید دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.orientalboys.tk

خدا را شکر که ما از این طویله مذکور بیرون کشیدیم !!

صالح سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ق.ظ http://damagh.blogsky.com

ای بترکی نمیشد از قالب ایراد نگیری بیا حالا درستش کن.
بازم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد