وایید

عمری فک نمیکردم اینجا واشه !

نظرات 3 + ارسال نظر
امید جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ق.ظ http://tiktiktak.persianblog.com

واقعا این از عجایب شونصد گانس! امکان نداشت اینجا باز بشه! عجیبا غریبا! اما یادم باشه از صاحابش بپرسم چقد ریخته تو حلقوم اینا! تا اینجا باز شده! بلکه ما هم یه فکری به حال خودمون بکنیم! واقعا که چه میکنه این ایران!! از این ایران هرج و مرج تر هیچ جا پیدا نمیشه! به هر حال تبریک میگم! و امیدوارم آقای فیلتری بازم با زنش دعواش نشه!!!

ببین هی به ایران توهین میکنی من هی خودمو نگه میدارما ! گفته باشم !!
الهی آمین !

خروس بی محل جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:16 ب.ظ

تو خروس عوضی بازم اینطرفا پیدات شد؟ دفه ی قبل که گرفتمت خواستم بذارمت زیر پلو یادته چه عر و واقی راه انداخته بودی که چیز خوردم غلط کردم ؟ حالا ولت کردم پررو شدی؟ واقعا که.حالا چی کار داشتی که باز سرتو عین چی انداختی پایین اوومدی تو ؟ مگه اینجا ترمیناله؟ پا شو جمع کن برو تا با یه کاتر نیومدم حلالت کنم.پاشو دیگه . کم دلمون از بعضی ها خونه تو هم هی میشی مگس روی ... . استغفرا... .اگه تو نمیری من میرم .آه ایناها. بای

چرا خودتونو میزنین ؟!
من میبخشمتون !

b3hrad شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ب.ظ http://danlod.com

بیبنم باز از اینجا نری بلاگفا :دی
البته مکان بعدی که میدونی کجاست؟؟ سایبر........... :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد