امتحانا تمومید!

     
سلام.
امتحانا امروز تمومید!!!!بسیار آسوده گشتیم و حالیدیم!خدا به همه حال و آسودگی بده!
اینم یه کلیپ به افتخار تموم شدن مدارس!
TA003365 - St. Lucia School Girls, West Indies

فقط به خاطر تو!

                    
سلام دوباره...
من واقعا متشکرم که انقدر نظراتتون سازندس! بسیار  جدی عرض مینمایم...البته شما جدی نگیرین...
امروز تشریف آوردم که واستون دو - سه تا لینک بذارم....البته نمیدونم خوشتون میاد یا نه...اما نظرات پر محبتتونو در مورد مطالب عرض کنین بد نیستا!

 ۱) یار دبستانی من
۲) چنگ دل
۳)ددی (‌فقط به خاطر صبح سحر عزیز‌) 
خب دیگه ما بریم!فعلا.....

عنوان نداره

مهران مدیری
سلام علیکم و رحمت ( خیلی زور زدم که این ت گرد بشه اما نشد!شما به ادبیاتی خودتون ببخشید ) الله و برکاته!

رفته بودم تو یه سایته مزخرف که یه سری عکس از مهران مدیری دیدم...بعد رفتم تو سایته خودش...آهنگای کاستشو دیدم...گفتم بد نیست شمام بشنوین...اگه دلتون خواست برین....ولی هیچ شباهتی بین صدای خودش و اون صداهه نیس!من گفتما!
کلا سایتش چیزه خاصی نداره....اما خب خودش نمک میپاشه اونجا!و این بسیار مهم است و بود و اینا!