عنوان نداره

مهران مدیری
سلام علیکم و رحمت ( خیلی زور زدم که این ت گرد بشه اما نشد!شما به ادبیاتی خودتون ببخشید ) الله و برکاته!

رفته بودم تو یه سایته مزخرف که یه سری عکس از مهران مدیری دیدم...بعد رفتم تو سایته خودش...آهنگای کاستشو دیدم...گفتم بد نیست شمام بشنوین...اگه دلتون خواست برین....ولی هیچ شباهتی بین صدای خودش و اون صداهه نیس!من گفتما!
کلا سایتش چیزه خاصی نداره....اما خب خودش نمک میپاشه اونجا!و این بسیار مهم است و بود و اینا!
نظرات 3 + ارسال نظر
ترانه شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:32 ب.ظ http://sweet18.blogsky.com

سلام عزیزم.امیدوارم مثل اسم قشنگت همیشه بهاری باشی.به منم سر بزن.خوشحال میشم.

مریم یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام.
وبلاگت خیلی باحاله.
متن آخریه هم باحال بود
آها..خودتم باحالی!

باحالی از خودتونه!!!

صبح سحر یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام.
حالت خوبه؟
ببین اصلا مجبور نیستی که بنویسی( وقتی چیز خاصی نداری!!)
نه؟
بهتره آدم وقتی اعتبار خوبی بین هواداراش( یکیشون من!!)داره.چیزای به درد بخور هم بنویسه( یکی اینارو به خودمم بگه!) مگه این مرتیکه....! چیز به درد بخوری هم داره؟
ممنون
بابای.

سلام.
مرسی.
میدونم!شمام زیادی لطف دارین!!!
اما خوب نیست آدم انقدر به نظرات خودش ایمان داشته باشه ها هوادار من!
نمیدنم!شاید از نظر شما نداره!البته منم همچین خوشم نمیاد ازش ولی خب!!!!!
خواهش
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد