تو را من چشم در راهم....


تو را من چشم در راهم شباهنگام
که می گیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی
وزان دلخستگانت راست اندوهی فراهم
تو را من چشم در راهم.
شباهنگام در آن دم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند
درآن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام
گرم یادآوری یا نه من از یادت نمی کاهم
تو را من چشم در راهم....
.......................................................................................................................................................................................
 شماها آهنگه وبمو می شنوین؟؟؟اگه می شنوین به منم بگین.چون من که نمی تونم بشنوم.حالا چراشو نمی دونم.
نظرات 3 + ارسال نظر
pesareaban دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام.
شرمنده اخلاق وبلاگی ی خورده کوچیک از وبلاگتو بالا کشیدم
منو حلال کن
بای...

علیکه سلام.
نوش جان.
خدا حلال کنه!!!ما که بخیل نیستیم!!!
بای بای....

[ بدون نام ] دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:42 ب.ظ http://shahrzadkhanoom.blogsky.com

salam
ahange webloge manam ghat shode nemeedoonam cheraaaa?????!!!
dar zemn sedaye ahange shoma ham nemeeyad
movafagh bashi
shahrzad

بابک سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:44 ب.ظ http://bs.blogsky.com

سلام من برگشتم دوباره
وبلاگت خیلی قشنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد