تشکرات زیاد از حد!!!

 
ماجرا از اون جایی شروع شد که یه  آقای فهیمی به وبلاگ بنده سریدن!( همون سر زدن )و با دیدن چراغ روشن * کجا بیدی نبیدی * به بنده پی ام عنایت دادن!بعد از یه نموره کندوکاش ( درسته دیگه؟‌؟؟؟‌) فرمودن که از وبلاگ بنده خوششون اومده و میخوان که یه سری تغییرات توش به انجامن! منم که حساس! از خدا خواسته قبول کردم!بالاخره  پس از ماجرا های فراوان این قلوب زیبایی که مشاهده میکنین میریزه پایین!البته من بسیار به ایشون ارادت دارم...( )به هر حال نتیجه اینی شد که ملاحظه میفرمایین...
به هر حالت ممکن بنده همینجا با این پست ازشون ممنونیت میطلبم! و سلامتی خودمو از خداوندگار منان خواستارم!!!

راستی کسی اینجا جی میل نداره؟؟!! تو رو خدا منو یادتون نره بینندگان عزیز!!!اگه کسی اورکات خواست بنده در خدمتم!البته به درد من که نخورد...ولی اگه کسی خواست بنده دارم!اقابل گفتنه که اینم همون آقای فهیم واسم فرستاده!!!!!
نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:13 ب.ظ

حالا اون شخص کی هست

مسئله این است!

بادپا جمعه 5 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام بهار جون
چرا وبت اینجوری شده پس؟
من به برو بچ میسپرم واست جیمیل و بفرستن عزیزم
مرسی...بابای

غزالی جمعه 5 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:29 ب.ظ

اقا ما همینجوری هم وبلاگ تورو قبول داریم.

مام همینطور!

بهراد جمعه 5 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.danlod.com

سلام خوبی من که بهت میدم.
بهار جون چرا دیگران مگه ما اینجا چغندریم. فقط بگو چند تا اینوایت میخواهی

خب بجنب ده!

مریم شنبه 6 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:18 ق.ظ

من که ندارم.ولی واست پیدا میکنم.:-)

لطف میکنین!

سهیل شنبه 6 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:30 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی بهار جان راستی به نظر منم خیلی قشنگه قلب ها که میان پایین .. به سایتت یه زیبایی خاصی داده ..سهیل

مرسی از نظر عملیت!

افشین شنبه 6 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:20 ب.ظ http://vampire.co.sr

سلام عزیز ممنون که به من سر زدی موفق باشی وبلاگ جالبی داری
خدافظ

مهران شنبه 6 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:31 ب.ظ http://bobogoal.blogsky.com

سلام. دست ایت آقای فهیمی درد نکنه با این هنرش ٬ کار قشنگی از کار در آمده . من یک دوست دارم که ایشان هم فهیمی هستند البته فهیمی راد ٬‌شاید خودش باشه !!
شما هم منو یادتون نره . آپدیت کردم .

واقعا دستش درد نکنه!
واقعا میزان نمک این وبلاگ روز به روز داره میره بالا! مرسی!

صبح سحر یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:09 ق.ظ

سلام
اینجا چه خوشگل شده.
مبارکه.
اصلا ما ها مردیم واسه تعریف و تمجید.یکی بیاد پیشنهاد عملی تر بده( این عملی با اون عملی ها که میگیرن میبرنشون ندامتگاه فرق اساسی داره!)
به هر حال دست خودت و دوستای با حالت!!!!!!! درد نکنه.
خدا زیاد کنه.
من که میگم تهران جای بچه زرنگاس!!!
بابای

مرسی از اینکه نظرات شما عملیه!
واقعا دستشون درد نکنه!
چه کنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد